پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن به‌دنبال ناامیدی مردم است/ نباید سرمایه‌گذار در مازندران فراری داده شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار سیاوش مسلمی امشب در نشست شورای اداری مازندران به میزبانی این شهرستان در سالرود چهل‌ویکمین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن، اظهار کرد: در طول ۴۴ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی فتنه‌ها و حماسه‌های بسیار زیادی خلق شده است.

وی افزود: حماسه ششم بهمن یکی از حماسه‌های بزرگ بود البته حوادث عظیمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد که هر کدام به تنهایی می‌توانست انقلاب و ایران را ساقط کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تدبیر امام راحل و بصیرت مردم در نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن، تصریح کرد: دو عامل رهبری و مردم در از بین بردن فتنه‌ها نقش عمده داشتند هرچند دشمن هم‌اکنون می‌خواهد نظام را از بین ببرد و امروز به دنبال ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام اینکه مسوولان موظفند تا امیدآفرینی در مردم ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: باید در هر جایگاه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و مردم را امیدوار کنیم. 

مسلمی با تاکید بر اینکه بخشی از دغدغه‌هایی که امروز در استان داریم این است که باید مدیران زیر دست کار مردم را راه بیاندازند، گفت: بخشی‌نگری و دنبال منافع خود بودن همیشه مانع کار است و باید منافع مردم و منفعت عمومی در نظر مدیران باشد. 

وی با اشاره به اینکه نباید هر سرمایه‌گذار در سطح استان با برخی کارشکنی فراری داده شود تا دریا، سواحل و جنگل بدون استفاده بماند، متذکر شد: ششم بهمن رویداد مهمی است که مردم با دست خالی و قدرت ایمان پای کار آمدند و در یک خاطره آمده است که مقابل گلوله‌های دشمنان کمونیستی سنگ پرتاب می‌کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در فتنه چهار ماه گذشته نشان داده شد که مردم از مسوولان کار می‌خواهند، خاطرنشان کرد: مردم مازندران دلخور هستند و باید در زمینه دام، مرکبات، تولید، کشاورزی، صنعت و دیگر بخش‌ها مشکلات مردم برطرف شود.

مسلمی گفت: باید همیشه در کنار یکدیگر باشیم و با همراهی مردم و مسوولان مسیر ترقی و پیشرفت را بپیماییم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.