پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن با وجود ارزش‌ها در کشور ما احساس خطر می‌کند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اگر فکر صحیح تبدیل به عقیده شود سبب ماندگاری ارزش‌های والا همچون حفظ حجاب و عفاف خواهد شد، گفت: دشمن برای از بین بردن ارزش‌ها به ویژه عفاف و حجاب هزینه می‌کند؛ در واقع با وجود ارزش‌ها در کشور ما احساس خطر کرده است.

علیرضا آهنگر پنج‌شنبه ۲۶ مهر در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرستان ساری با گرامیداشت یاد و خاطر ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران، اظهار کرد: راه شهداء همیشه پاینده و ماندگار است.

وی با بیان اینکه تاریخ درس‌آموز است و این را به اثبات رسانده که همیشه هزینه مقاومت از سازش کمتر است، افزود: یکی از مهمترین وظیفه معلمان انقلابی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس است.

آهنگر با تاکید براینکه روش و منش شهداء الگویی برای نسل جدید جامعه است، تصریح کرد: هدف ما حفظ دستاورد و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اگر فکر صحیح تبدیل به عقیده شود سبب ماندگاری ارزش‌های والا همچون حفظ حجاب و عفاف خواهد شد، گفت: دشمن برای از بین بردن ارزش‌ها به ویژه عفاف و حجاب هزینه می‌کند؛ در واقع با وجود ارزش‌ها در کشور ما احساس خطر کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه با رعایت حجاب و حفظ ارزش‌های اسلامی خانواده و جامعه بر اساس عقیده پیش می‌روند و متزلزل نخواهند شد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان بر اساس الگوبرداری از راه شهداء و پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده و تداوم بخش انقلاب اسلامی خواهند شد.

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرستان ساری نیز با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم هدیه شهادت از جانب خداوند به کسی داده می‌شود که در راه او مبارزه، مجاهدت و جهاد کنند، گفت: خاصیت کشته‌شدن این است که انسان جان شیرین خود را در راه خدا صرف می‌کند برای اینکه به یک هدف الهی متعالی دست پیدا کند.

فاطمه پورعرب مقدم افزود: حضور شهید در میان مردم و در جای جای کشور، زندگی معنوی را برای همه ما می‌سازد و در قبال شهیدان وظیفه ما این است که روش و سیره شهداء را الگوی زندگی خود قرار دهیم .

وی با اشاره به اینکه باب شهادت بر همه مسدود نشده و مهم این است که خداوند متعال وجود کسی را خریدنی بیابد افزود: مجالس نام و یاد شهداء زنده نگه داشتن دین است.

دشمن با وجود ارزش‌ها در کشور ما احساس خطر می‌کند

مدیر دبیرستان علوم ومعارف اسلامی ساری یادآور شد: شهداء در راه ثبات دین اسلام زحمات زیادی متقبل شدند، ما وظیفه داریم در تداوم زنده نگه داشتن راه شهیدان والامقام کشور از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.