پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری ۲ کلاهبردار و سارق مسلح در بابل

0

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران در پی وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداری با پیشنهاد قیمت بالا و ارائه چک‌های جعلی از فروشنگان خودرو‌های زانتیا و فروش این خودر‌ها بصورت اوراقی در سطح شهرستان بابل و دیگر شهر‌های استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه لاله آباد شهرستان بابل با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را با یک دستگاه خودروی زانتیا با پلاک جعلی شناسایی و هردوی آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه خودرو زانتیا و ۴ جفت پلاک جعلی خودرو از متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران پس از دستگیری متهمان پی بردند که آنها سابقه ۷ فقره جعل و کلاهبرداری از فروشندگان خودرو‌های زانتیا و اروراق نمودن این خودرو‌ها داشته و به جرم سرقت مسلحانه در یکی از شهرستان‌های استان نیزتحت تعقیب قضایی می‌باشند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: شهروندان قبل از هرگونه معامله‌ای بویژه معامله خودرو از صحت و سلامت مدارک خودرو‌ها و همچنین هویت خریداران و فروشندگان آن با انجام استعلام از مبادی ذیربط مطمئن شوند تا مورد سوء استفاده افراد فرصت طلب قرار نگیرند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.