پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت در بابلسر 

0

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی بابلسر از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

حسین اسدی در تشریح این خبر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و در پی وقوع چند دستگاه موتورسیکلت در شهرستان بابلسر ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر  خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۳ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

اسدی از کشف موتورسیکلت‌های مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار کرد: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضع در دست بررسی است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد امنیتی توسط ماموران انتظامی از ابتدای سال افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۹ دستگاه موتورسیکلت از سارقان کشف و ۲۵ سارق موتورسیکلت در این شهرستان دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی بابلسر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مطلوب شهروندان با پلیس، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای پلیس فرصت ارتکاب جرم را از افراد سودجو سلب کرده و پلیس را در برقراری امنیت یاری کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.