پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری یکجای 11 نفر در شهرستان نور

0

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 11 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا مازندران، زمان شالیکار اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در یک شرکت هرمی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی تصریح کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهم را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی وی را به همراه 10 نفر از همدستانش که در منزلی سکونت داشتند دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نور یادآورشد: پس از هماهنگی های قضائی در بررسی های از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی سیم کارت تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای، جزوات آموزشی و غیزه کشف شد. 

وی با اشاره به این که متهمان به بهانه های اعزام افراد به تورهای مسافرتی آنان را در دام خود گرفتار می‌کردند، تصریح کرد: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهم ترین شگرد شرکت‌های هرمی است، خاطرنشان کرد: شهروندان از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
 
 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.