پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری و اقرار سارقان دستگاه مخابراتی کیاسر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری سارقان دستگاه های مخابراتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد .

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ”احمدرضا رستمی” در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی شرکت ایرانسل علیه دونفر به نام های”رحمان- ر”و”علی- الف”مبنی بر سرقت دو دستگاه مخابراتی از سایت شرکت، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران،افزود:کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی رد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس را در زمان وقوع سرقت شناسایی کردند.

 

سرهنگ رستمی با اشاره به شناسایی مالک و راننده خودرو، افزود : مظنون به سرقت پس از دستگیری در اظهارات خود،هرگونه ارتکاب سرقت را رد کرد و عنوان داشت،راننده پیمانکاری یکی از شرکت ها بوده و در امر جابجایی تکنسین های شرکت به شهرستان های مختلف فعالیت داشته است.

 

سرهنگ رستمی با بیان اینکه برابر اظهارات این فرد متهمان به سرقت شناسایی شدند،افزود:ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم به سرقت را دستگیر و ازآنان دو دستگاه مخابراتی کشف و ضبط کردند.

 

وی افزود:متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به سرقت شش دستگاه مخابراتی از سایت های مختلف شرکت ایرانسل و رایتل در شهرهای سمنان ، دامغان ، کیاسر و ایزدشهر اقرار کردند.

 

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: متهمان که وسایل مسروقه را به ارزش۲۵۰ میلیون تومان در تهران به چند مالخر فروخته اند، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اقدامات پلیس در راستای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند در سطح استان خبر داد و افزود : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.