پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری عوامل قتل تبعه افغانستان در” فریدونکنار”

ماموران پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار، چهار متهم به قتل که در ۱۲ آذرماه سال ۹۴ مردی از اتباع افغانی را با ضربانت چاقو به قتل رساندند، شناسایی و دستگیر شدند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، به علت مرگ مردی افغانی در ۱۲ آذرماه سال جاری در شهرستان فریدونکنار که در پی نزاع و درگیری بین چند مرد با ضربات چاقو به قتل رسید، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

ماموران با انجام تحقیقات اولیه از شاهدان عینی حادثه و خانواده مقتول دریافتند، ضاربان در روز حادثه به انگیزه اختلافات مالی با مقتول درگیرشدند و پس از قتل وی با یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ به شهرستان مشهد متواری شدند.

 

براساس این گزارش، ماموران پس از چند هفته کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان به نام های “هادی- الف،سجاد- الف ف احسان – الف و محمد- ی” را شناسایی کردند. ماموران پلیس آگاهی در ادامه با هماهنگی قضایی متهمان را حین تردد با یک دستگاه خودرو پراید در محور گلستان به خراسان شمالی شناسایی و با متوقف کردن خودرو همه این افراد را دستگیر کردند. متهمان به قتل در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس،ضمن اقرار به قتل عنوان داشتند، در ساعت۲۱و۳۰دقیقه روز ۱۲ آذرماه با ضربات کارد این مرد را به قتل رساندند. با توجه به اعترافات متهمان، این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار بازاداشت روانه زندان شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.