پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری شکارچیان متخلف در پارک ملی کیاسر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: سه شکارچی متخلف که اقدام به شکار دو راس قوچ وحشی کردند، در پارک ملی کیاسر دستگیر شدند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، مسلم آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر با همکاری ماموران فرمانده انتظامی موفق شدند سه شکارچی متخلف را که اقدام به شکار دو راس قوچ وحشی (از گونه‌های حمایت شده) کرده بودند را دستگیر کنند.

 

وی ادامه داد: این شکارچیان به همراه‌آلات و ادوات شکار و یک قبضه سلاح گلوله‌زنی برنو دستگیر شده و با تنظیم صورت‌جلسه تخلف به مقامات قضایی معرفی شدند.

 

آهنگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهار آتش‌سوزی در بخشی از جنگل سمسکنده ساری، افزود: آتش‌سوزی در بخشی از جنگل سمسکنده ساری با تلاش ماموران و همکاری نیروهای آتش نشانی و منابع طبیعی مهار شد.

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: با دریافت گزارش از مسئول پناهگاه حیات وحش سمسکنده مبنی بر ایجاد حریق و آتش‌سوزی در بخشی از جنگل سمسکنده واقع در حوالی روستای اسبورز ماموران اجرایی محیط زیست پناهگاه حیات‌وحش سمسکنده با همکاری و تلاش نیروهای آتش‌نشانی ساری و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، آتش را به طور کامل مهار کردند.

این مسئول با بیان اینکه آتش‌سوزی در عرصه‌ای به مساحت تقریبی 6 هزار مترمربع روی داده، از تمام گردشگران و مسافران خواستار شد؛ از روشن کردن آتش در حاشیه مناطق جنگلی خودداری کرده به‌دلیل اینکه هرگونه سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی خسارت جبران‌‎ناپذیری به بار می‌آورد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.