پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری سارقان در ساری از طلاجات تا کابل برق

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ کاراگاه علی قیصری طی گفت‌گویی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضائی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان دلالت دادند.

سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنس به چهار فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

*دستگیری یک زن در حال سرقت کابل برق 

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری خانمی که در شهرستان ساری اقدام به سرقت سیم و کابل کرده بود، خبر داد. 

سید موسی حسینی در این زمینه بیان کرد: پس از چند فقره سرقت سیم کابل تلفن و برق در سطح حوزه استحفاظی و پس از بررسی شیوه و شگرد و محل‌های وقوع سرقت مأموران پایگاه آگاهی ساری اقدام به گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه کردند که در نهایت یک سارق خانم حین سرقت رویت و با اقدام به موقع مأموران دستگیر شد.

 وی تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده سارق به ۳۰ فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی ساری اعتراف کرد.

سردار حسینی همچنین از کشف ۱۰۰ متر سیم کابل و ابزار و ادوات سرقت از سارق خبرداد و گفت: با تکمیل پرونده متهم با دستور قضائی روانه زندان شد و تحقیقات در زمینه سایر سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.