پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری اعضای باند شکار حیوانات اهلی در چهاردانگه و دودانگه

فرمانده انتظامی ساری از دستگیری باند شکار حیوانات اهلی بویژه گاو میش در مناطق جنگلی و مرتعی دوادانگه و چهاردانگه خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سرهنگ یارعلی نیازی، فرمانده انتظامی ساری، روز پنجشنبه 25 تیر 1394 در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، از دستگیری باند شکار حیوانات اهلی بویژه گاو میش در مناطق جنگلی و مرتعی خبر داد و گفت: پس از گزارش چند مورد ناپدید شدن چندین راس گاو ، احشام و ماکیان روستاییان به پاسگاه های بخش های دوانگه و چهاردانگه ، عملیات جست و جو شکارچیان آغاز شد.

 

وی افزود : ماموران با مشکوک شدن به قیمت پایین گوشت گوسفند و گاو در چند قصابی داخل شهر و روستاهای اطراف، متوجه کشتار غیر قانونی حیوانات اهلی شدند.

 

او با بیان اینکه این باند شکار حیوانات اهلی دارای مجوز حمل سلاح برای شکار خوک بودند، ادامه داد : این افراد به جای گراز ، حیوانات اهلی را شکار و گوشتشان را با قیمت کم عرضه می کردند.

 

سرهنگ نیازی به دهیاران و شورای اسلامی روستاها بویژه روستاییان مناطق ییلاقی توصیه کرد تا مراقب افرادی باشند که خود را به عنوان شکارچی گراز با هدف جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی معرفی می کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.