پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگاه قضایی در برخورد با محتکران تسامحی ندارد

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل ملأ کریمی دوشنبه شب در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه این شهرستان گفت: در بحث بحران کرونا با توجه به قرمز شدن وضعیت این شهرستان وقرار گرفتن آن در وضعیت بحرانی، دستگاه قضائی نیز مانند دیگر نهادهای مربوطه نهایت همکاری را برای کمک به مردم انجام داده است.

وی افزود: هرچند که بسیاری از صنوف از لحاظ اقتصادی دچار بحران شدند اما خرسندیم که این سازمان با تلاش‌های شبانه روزی خود توانست به کمک بسیج مردمی، این شهرستان را از وضعیت بحرانی قرمز خارج کند.

دادستان بابل با اشاره به کشف احتکار کالای بهداشتی بدون مجوز عنوان کرد: خوشبختانه آمار احتکار کالاهای مورد نیاز در این شهرستان زیاد نبوده ولی جای تأسف است در زمانی که جان مردم در خطر بوده، عده‌ای از افراد سودجو به فکر منافع شخصی خود بوده وبا احتکار کالاهای اساسی باعث قحطی ویا گران شدن اقلام مورد نیاز شدند.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد اندکی از پرونده‌های احتکار افرادی که بدون مجوز واردات اقدام به احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کردند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت و دیگر پرونده‌های احتکار کالاهای بهداشتی که جرمشان احراز شد، مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام ملاکریمی افزود: دستگاه قضائی در برخورد با محتکران هیچ تسامحی ندارد وبا برخورد جدی با محتکران و تشکیل چندین پرونده در دادسراها درباره احتکار ماسک و مواد ضد عفونی کننده، این اطمینان را به مردم خواهد داد که در برخورد با محتکران هیچ تسامحی ندارد.

کد خبر 4929043
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.