پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگاه‌ها نسبت به جذب اعتبار حوادثی اقدام نمایند

0

علی اصغر احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه ، افزود : سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال به ۱۲ شهرستان از سطح استان مازندران مبلغ  یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بخش هایی اعم از مسکن ، کشاورزی و زیرساخت ها خسارت وارد کرده است .

وی با اعلام اینکه سیلاب ۷۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت های استان مازندران خسارت وارد کرده است ، گفت : این درحالی است که ۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل به زیرساخت های این استان اختصاص یافته است که از این مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای یازده دستگاه اجرایی در شهرستان سوادکوه بوده است .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با تاکید براینکه اعتبارات به سازمان برنامه بودجه استان ابلاغ و در مرحله توافق نامه قرار دارد ، افزود : دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به خصوص شهرداری ها ، راهداری ، راه و شهرسازی ، آب و فاضلاب روستایی و شهری نسبت به جذب دیون اقدام کنند .

احمدی بیان کرد : همچنین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نیز نسبت به سرعت بخشیدن تخصیص این اعتبارت برای اتمام طرح های حوادثی اقدام نمایند .

وی با تاکید براینکه دفتر فنی فرمانداری ها باید نظارت مستقیم بر روند اجرای طرح های حوادثی داشته باشند ، افزود : با توجه به کمبود اعتبارات باید طرح ها الویت بندی شود .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید برای رفع مشکلات حوزه مدیریت بحران پا به کار باشند ، گفت : تمام تلاشمان باید رفع مشکلات مردم باشد .

فرماندار شهرستان سوادکوه در این جلسه افزود : مدیریت بحران استان مازندران یک هفتم از اعتبارات حوادثی زیرساخت این استان را به این شهرستان اختصاص داده است  .

سعید یزدانی با اشاره به اینکه مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای زیرساخت های شهرستان سوادکوه در نظر گرفته شده است ، گفت : از این میزان چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای حوزه راه  ، ۶ میلیارد تومان برای شهرداری ها و چهار میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان برای آب منطقه ای و هواشناسی در نظر گرفته شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.