پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگاه‌های اجرایی برای بازگشایی راه دسترسی روستاهای سیل‌زده اقدام کنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در اثر سیل اخیر در مازندران به ویژه شهرستان سوادکوه، محور اصلی شهرستان و اغلب راه‌های روستایی بازگشایی شد ولی برخی از روستاها هنوز مشکلاتی در خصوص راه دسترسی دارند که مصوب شد دستگاه‌های مختلف، ادوات و ماشین آلات را برای رفع این تخریب‌ها و بازگشایی راه‌ها اقدام کنند.

عبدالرضا دادبود امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران سوادکوه با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات کشاورزان اظهار کرد: با توجه به خسارت‌هایی که به حوزه کشاورزی وارد شد، نیاز است تا برآورد خسارت‌ها به سرعت انجام پذیرد تا نسبت به جبران آن اقدام شود.

سیل سوادکوه صدها هزار متر مکعب آورده کوهی و مصالح با خود به همراه داشت که در جلسه ستاد بحران شهرستان مصوب شد پیمانکارانی که در منطقه مشغول کار هستند نسبت به پاکسازی و خروج آن اقدام نمایند. همچنین توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع مجدد سیل همه دستگاه‌ها موظف شدند در زمینه اقدامات پیشگیرانه، فعال شوند.

دادبود گفت: در این سیل به منازل مسکونی و تاسیسات شهری آسیب‌های فراوانی وارد شد که همه دستگاه‌ها بر اساس فرم‌هایی که در اختیارشان قرار گرفت، برآورد خسارت کردند و با تجمیع این خسارت‌ها، از طرف استانداری به هیئت دولت اعلام شد که پس از مشخص شدن این عدد از طرف هیئت دولت ، شهروندان بتوانند نسبت به حل مشکلات خود اقدام کنند.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه با حضور دادبود معاونت هماهنگی امور عمرانی استان مازندران ، محمدی مدیرکل مدیریت بحران، غلامی فرماندار، مهندس مقیمی مهر سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری ، مایلی رستمی مدیرعامل گاز استان دادستان سوادکوه و اعضای ستاد مدیریت بحران استان و  شهرستان سوادکوه در محل فرمانداری شهرستان سوادکوه برگزار شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.