پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستور استاندار مازندران بر تکمیل سایت اداری سیمرغ

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، قرعه هشتمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به همراه مسؤولان به‌نام شهرستان سیمرغ افتاد و امروز مسؤولان مهمان مردم خونگرم این شهرستان بودند.

در آغاز هشتمین سفر شهرستانی به سیمرغ، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران به اتفاق حجت‌الاسلام محمدنسب امام جمعه و محمد حسین ذکریایی فرماندار سیمرغ و برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی در آغاز هشتمین سفر شهرستانی به سیمرغ؛ با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام بلند شهیدان ادای احترام کرد.

در ادامه استاندار مازندران از سایت اداری شهرستان سیمرغ بازدید کرد و به دستور استاندار این پروژه تا پایان فروردین ۱۴۰۲ باید به بهره‌برداری برسد‌.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران اظهار کرد: شهرستان سیمرغ به نام نامی امیر سرلشکر احمد کشوری است که از افتخارات ملی کشور ما محسوب می‌شود.

وی افزود: این مردم چنین فرزندی را در دامن خود تربیت کردند که باعث افتخار ملی هم برای مازندران و هم برای کشور شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه یاد و خاطره این امیر سرلشکر ایران را گرامی می‌داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم در درجه اول در این شهرستان برنامه‌هایی ما موجب رضایت خداوند، امام، شهدای و به‌ویژه شهید سرلشکر کشوری است.

حسینی‌پور بیان کرد: پیرو سفرهای شهرستانی، این سفر هم در همان مسیر طراحی شد مقطعی متوقف شد ولی مجددا از سیمرغ شروع شد.

وی با اشاره به اینکه هدف‌مان از سفر به شهرستان دیدار با امام جمعه، مسؤولان اجرایی، نخبگان و در درجه بعد بررسی مسائل شهرستان از نزدیک است، اظهار کرد: گرچه فرماندار مرتب پیگیر هستند ولی ما در سفرها به‌واسطه برنامه‌هایی که داریم از نزدیک عملیاتی‌تر مسائل مردم را بررسی می‌کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: ملاقات با مردم و برگزاری جلسه ستاد تسهیل برای بررسی مشکلات مجموعه تولیدکنندگان، کشاورزان و سایر است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه در شورای اداری مصوبات‌مان را جمع‌بندی می‌کنیم، یادآور شد: مجموعا همه روستاها را برنامه‌ریزی می‌کنیم و مسائل روستاها را تا پایان روز به جلسه اداری می‌آورند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این سفر، سفر پربرکتی برای مردم شهرستان سیمرغ باشد، گفت: ما هم انجام وظیفه کنیم گرچه هم یک مقدار دیر شد که هم از مردم سیمرغ عذرخواهی می‌کنیم و ما هم بتوانیم با مجموعه مصوبات برای این شهرستان بتواند این تاخیر را جبران کند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.