پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید بیش از ۲۰۰ نفر از چهاردانگه از مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور + تصاویر

حضور بیش از ۲۰۰ نفر از چهاردانگه در کاروان راهیان نور

0

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد:  بخش چهاردانگه در ایام اعزام به سفرهای راهیان نور موفق به اعزام بیش از دویست نقر از مردم خوب این بخش  به سرزمین های ایثار و شهادت شد.

 

وی گفت: این سفر معنوی  با زیارت دانیال نبی علیه السلام در شوش آغاز می شود و زایرین از منطقه عملیاتی فتح المبین،فکه،چزابه بازدید به عمل آوردند.

 

کردان افزود: سپس کاروانها به موقعیت شهید محمودوند اهواز (محل حضور شهدا در زمان جنگ) که اکنون ۳۱ شهید گمنام جهت زیارت در آن وجود دارد؛اعزام می شوند.سپس کاروانها به محل اسکان می روند.

 

فرمانده بسیج چهاردانگه اظهار داشت : کاروان ها در دومین روز حضور  از مناطق اروند ، دهلاویه ، شلمچه و موزه شهر خرمشهر بازدید به عمل آوردند.در برنامه های بعدی کاروانها از پاسگاه زید که منطقه عملیاتی زمضان بوده و در حقیقت اولین عملیات ایران برای نفوذ در خاک دشمن می باشد،سرکشی به عمل میاورند.سپس مناطق طلاییه و هویزه مقصد بعدی کاروانهای اعزامی بوده است.

 

سروان پاسدار جواد کرد  اظهار داشت: این سفر معنوی حدود پنج روز طول کشید و چنانچه خانواده ها مایل باشند، بصورت شخصی نیز می توانند از مناطق جنگی بازدید بعمل آورند.

 

جواد کردان در پایان گفت: جا دارد  از زحمات همه کسانی که ما را یاری دادند از جمله امام جمعه محترم،بخشدار محترم و سایر مدیران و به ویژه فرماندهان پایگاه و دهیاران و شوراههای روستاها تشکر ویژه داشته باشیم.

 

 

IMG_1526

 

IMG_1508

 

IMG_1521

 

IMG_1529

 

IMG_1533

 

IMG_1566

 

IMG_1585

 

IMG_1538

 

IMG_1588

 

IMG_1571

 

 

IMG_1568

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.