پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درپی هوشمندسازی پلیس هستیم/آمادگی برای برپایی مطلوب آیین های قدر

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح سه شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران، هوشمندسازی پلیس را از برنامه‌های مهم ناجا بیان کرد که با تحقق آن شاهد تحول عظیم در ارائه خدمات به مردم خواهیم بود.

وی همچنین با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و درپیش بودن شب‌های پرفیض و برکت قدر از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری بهتر و مطلوب آئین‌های معنوی شب‌های قدر خبر داد و گفت: از آنجایی که این مراسم در برخی از شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، پلیس برای برپایی مطلوب این برنامه‌ها آمادگی کامل دارد.

وی با اظهار اینکه ناجا در سال گذشته مأموریت‌های مختلفی را در سیل، مسائل بنزین، شهادت سردار سلیمانی، انتخابات و شیوع ویروس کرونا انجام داده است، افزود: دشمنان همواره درپی ایجاد تنش در بین مردم و کشور هستند اما با حضور به موقع نیروهای مسلح از جمله ناجا توطئه‌های آنان در تمامی عرصه‌ها خنثی شده است.

سردار اشتری با اشاره به وضعیت خاص استان مازندران و میزبانی از جمعیت شناور میلیون، کمبود منابع را از جمله مسائل فراروی نیروی انتظامی در این استان بیان کرد و گفت: با این حال نیروی انتظامی با تمام قوا برای برپایی امنیت در میدان حضور دارد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اظهار اینکه بسیاری از کسب و کارها درپی شیوع کرونا اینترنتی شده است، یادآور شد: ناجا برای پیشگیری از جرایم سایبری و حمایت از کسب و کارهای سالم اینترنتی آمادگی کامل دارد و اجازه‌ای به سو استفاده کردن به سوداگران نخواهد داد.

در این مراسم سردار مرتضی میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی مازندران منصوب و از تلاش‌های سردار میرفیضی فرمانده سابق انتظامی قدردانی شد.

کد خبر 4923543
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.