پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخشش دانش‌آموز چهاردانگه‌ای در مسابقه مقاله‌نویسی همایش هوا و فضا در استان مازندران

«سید رضا جعفری» دانش آموز پایه یازدهم ریاضی دبیرستان المهدی (عج) در مسابقات استانی مقاله نویسی همایش هوا و فضا رتبه اول را کسب کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ سید رضا جعفری دانش آموز قلعه سری دبیرستان شبانه روزی المهدی(عج) دهستان پشتکوه که در پایه یازدهم ریاضی این دبیرستان تحصیل می‌کند، در مسابقات مقاله نویسی همایش هوا و فضا موفق به کسب رتبه اول شد.

در این مسابقات که در سطح مازندران برگزار شد، دانش آموزان کلیه شهرستان ها و مناطق استان شرکت کردند و به رقابت پرداختند.

سید رضا جعفری با نگارش مقاله ای در زمینه کاربرد ماهواره ها و مخصوصا کاربرد ماهواره های هواشناسی در حوزه کشاورزی این رتبه ارزشمند را کسب نمود تا نشان دهد با استفاده از استعداد های منطقه چهاردانگه می‌توان حرف های زیادی در زمینه هوا و فضا داشت.

حسینعلی محمدی مدیر دبیرستان شبانه روزی المهدی (عج) ضمن تبریک به جامعه دانش آموزی و فرهنگی چهاردانگه، کسب این مقام را از آن جهت مهم دانست که رتبه های دوم و سوم در مدرسه ای تحصیل کرده اند که به‌طور تخصصی در زمینه هوا و فضا فعالیت می‌کند.

دانش آموزان مقاطع مختلف منطقه چهاردانگه هر ساله در جشنواره ها و مسابقات متعددی شرکت می‌کنند و افتخارات زیادی را برای این منطقه کسب می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.