پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دختر تیرانداز مازندرانی پرچمدار کاروان ایران در المپیک شد

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | روز گذشته (چهارشنبه) هانیه رستمیان در کنار صمد نیکخواه بهرامی، به‌عنوان دومین پرچمدار کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک 2020 توکیو انتخاب شد.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو۲۰۲۰ اعلام کرد: هانیه رستمیان بانوی تیرانداز المپیکی ایران که اهل ساری است، در کنار صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، عهده دار پرچمداری کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو  شد.

این تصمیم بنا بر دستورالعمل کمیته بین المللی المپیک مبنی بر توصیه انتخاب یک پرچمدار زن و یک پرچمدار مرد برای حضور در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو، گرفته شده و مقرر شد علاوه بر صمد نیکخواه بهرامی، پرچم داری خانم نیز از بین در المپیکی ایران انتخاب شود.

المپیک توکیو از اول تا هفدهم مرداد ماه با پرچمداری صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان بسکتبال و هانیه رستمیان بانوی تیرانداز ایران در رشته تپانچه، برگزار خواهد شد.

 هانیه رستمیان پس از این انتخاب در گفتگویی با رسانه ها اظهار داشت: خوشحالم که به‌عنوان پرچمدار زن کاروان ایران انتخاب شدم و این افتخار بزرگی است که ستاد عالی بازی‌ها مرا انتخاب کرد.

وی ادامه داد : از صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی و علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی که در این مدت از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

بانوی تیرانداز کشورمان تأکید کرد: امیدوارم همه ورزشکاران در همه رشته‌ها در المپیک موفق باشند و اتفاقات خوبی برای کاروان ایران بیفتد. از همه مردم می‌خواهم که مانند همیشه همراه ما باشند و برای ورزشکاران دعا کنند.

به گزارش فارس؛ افتتاحیه بازی های المپیک توکیو اول مرداد برگزار می شود.

 /۸۶۰۵۹/ج

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.