پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

داغ شهادت سید حسن نصرالله فقط با وعده صادق ۲ آرام می‌شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، امام جمعه چمستان گفت: جبهه مقاومت را نمی‌توانند خاموش کنند و داغ شهادت سید حسن نصرالله فقط با وعده صادق ۲ آرام می‌شد.

حجت الاسلام سید محمود موسوی ۱۳ مهر ماه در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: شهادت سید مقاومت و سردار نیلفروشان و همراهانشان بسیار سخت بود و راه شهید مقاومت قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله از زمانی که به عنوان دبیرکل حزب‌الله منصوب شد زندگی سختی داشتند و مکان‌های خود را جهت ایراد سخنرانی و غیره مداوم تغییر می‌دادند.

امام جمعه چمستان خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت را نمی‌توانند خاموش کنند و داغ شهادت سید حسن نصرالله فقط با وعده صادق ۲ آرام می شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی جایگاه ایران را می‌داند، افزود: بعد از عملیات وعده صادق ۲ مردم بشیر از جای جای ایران برای گوش سپردن به سخنان مقام معظم رهبری به تهران عزیمت کردند و این نشان دهنده آمادگی مردم برای ظهور است.

امام جمعه چمستان گفت: عملیات وعده صادق ۲ گوشه‌ای از صنایع نظامی ایران بود، دشمن بداند ماجرا تمام‌نشده و تازه شروع شده و اگر خطایی از دشمن سربزند ما آماده‌ایم‌.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما به دنبال تله جنگ نیستیم بلکه در وسط جنگ هستیم  اگر ما را بزنید سیلی سخت را خواهید خورد.

وی بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ ثابت کرد رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مردم غیور و بصیر چمستان بیدار هستند، ادامه داد: برگزاری میزخدمت توسط نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نور، بخشدار چمستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مصلی نمازجمعه کار بسیار خوبی است و توقع داریم برای حل مشکل مردم باز هم ادامه داشته باشد.

امام جمعه چمستان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ سال از بخش شدن چمستان می گذرد و جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفری دارد اما مورد بی مهری قرار گرفته و هنوز شهرستان نشده است در حالی که بسیاری از شهرستان‌های دیگر با جمعیت کمتر، شهرستان شده‌اند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.