پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دادستان مازندران: احضار دو مدیر در ارتباط با پرونده تخلف در توزیع آرد یارانه‌ای

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کریمی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره پرونده شورای شهر و شهرداری ساری، اظهار کرد: پرونده در استان مازندران مطرح نیست،این پرونده در دادگستری استان تهران منتقل شده و متولی پاسخگویی در این ارتباط همکاران ما در استان تهران هستند.

وی در ارتباط با پرونده ذرت آلوده در استان مازندران، بیان کرد: ذرت آلوده‌ای در مازندران توزیع نشده است، آنچه که ما با آن مواجه بودیم وجود دو محموله ذرت آلوده در دو بندر نوشهر و امیرآباد بوده است که قابلیت مصرف دامی نداشته است، ذرت آلوده بندر امیرآباد به میزان بیش از دو هزار تن تعیین تکلیف شده و اقدامات لازم برای انتقال ذرت آلوده بیش از سه هزار تن بندر نوشهر در دستور کار است.

دادستان مرکز استان مازندران در ادامه، گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی به بیت‌المال بازگردانده شود، همه راه‌حل‌ها به ضد و بنده به نتیجه نمی‌رسد در بحث زباله سوز نوشهر از حداکثر ظرفیت استفاده نمی‌شود، زباله سوز ساری هم با مشکل کمبود اعتبارات مواجه است.

وی در ارتباط با  مشکلات دپوی زباله در منطقه انجیل‌سی بابل با بیان اینکه برای شهرداری ضرب‌العجل تعیین شده است، افزود: در برخی مواقع هم دستگاه اجرایی با کمبود اعتبارات مواجه هستند، مشکل پسماند در استان جدی است اما قصور مدیران را نمی‌پذیریم.

کریمی در ارتباط با پرونده تخلف در توزیع آرد یارانه‌ای که اخیرا با حضور رئیس دستگاه قضا مطرح شده است، گفت: پرونده تشکیل شده برای ۱۵ هزار کیسه آرد است؛ هفت نفری که نسبت به صدور حواله سوری اقدام می‌کردند دستور تعقیب صادر شده است.

دادستان مرکز استان مازندران ادامه داد: در آخرین مرحله هم دو مدیر احضار شدند که نظارت کافی نداشتند و باید در دستگاه قضا در این ارتباط توضیح دهند که پس از تفهیم اتهام رای لازم صادر می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م9


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.