پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خیز چراغ خاموش تیم فوتبال رایکا بابل برای لیگ

0

علی گرجی پور سخنگوی باشگاه دسته اولی رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این تیم با دستور مستقیم علی نظرمحمدی سرمربی اقدام به جذب بازیکنان مورد علاقه خود کرد وازاین حیث درفصل نقل و انتقالات پیش فصل مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور موفق عمل کرده است، افزود: تیم رایکا بابل برای فصل پیش رو مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تقریباً اسکلت تیمی فصل گذشته خود را حفظ و شروع نقل وانتقالات ” سعید ابراهیم پور، جواد شفیعی، رضا نبی زاده، میلاد باقر، امین رضایی، کریم احمدی، سعید حیدری و مهرداد قاسمی نژاد را جذب کرد.

وی افزود: با دستور علی نظر محمدی و پیگیری‌های مدیران باشگاه، درهفته های گذشته نیز، چند بازیکن مطرح که سابقه بازی درتیم های لیگ برتری را نیز دارند، ازجمله” شاهین عباسیان، پویا نزهتی، جوادغلامی، حسین رسولی، علی امیری، امید سام کن، مهیار نوری و سهیل هزارجریبی” با توافق‌های صورت گرفته درفصل جاری برای تیم رایکا به میدان خواهند رفت.

مدیراطلاع رسانی وسخنگوی باشگاه رایکا بابل ادامه داد، چند بازیکن جوان وامید به نام‌های ” سهراب پل گردنی، ایمان زبردست، نوید حیدری، میثم پاشا، احسان داوودزاده، علی قسمتی، محب یعقوبی، مهدی قلیچ خانی، رضا حمزه خانی، امیرمحمد منصف و محمدلطفعلی زاده” با صلاحدیدکادرفنی تیم رایکا بابل جذب شدند.

کم سن ترین تیم لیگ یک

گرجی پور با بیان این نکته که با جذب بازیکنان جوان، میانگین سنی تیم رایکا دراین فصل کمتر شده وتیمی تقریباً یک دست، با تجربه و جوان شده است، اضافه کرد، تیم رایکا با ترکیبی از جوانان آینده دار و چند با تجربه به غیر از “جواد شفیعی، کریم احمدی، پویا نزهتی، علی امیری” که بالای ٣٠ سال سن دارند و سعید ابراهیم پور و رضا نبی زاده که از باتجربه‌های رایکا محسوب می‌شوند را فاکتور بگیریم، بقیه بازیکنان تیم رایکا زیر ٢٥ سال سن دارند.

وی افزود: به جرأت می‌توان گفت، که تیم رایکا دراین فصل یکی ازجوان ترین تیم‌های فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

سخنگوی باشگاه رایکا بابل ادامه داد، که سیاست گذاری باشگاه رایکا جوانگرایی و استفاده ازاین ظرفیت دراین تیم می‌باشد و باید گفت کادرفنی تا بدین جا موفق عمل کرده است و با شناختی که از علی نظر در کار مربیگری سراغ داریم می‌دانیم که او علاقمندی زیادی به استفاده از بازیکن جوان دارد.

تمرینات به دور از هیاهو

گرجی پور با اشاره به اینکه تیم رایکا این روزها با حضور همه عوامل کادرفنی وبازیکنان جذب شده درحال تمرینات آماده سازی خود پیش از شروع لیگ دسته یک هست، گفت: تیم رایکا بابل چند هفته‌ای است که چراغ خاموش تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده و با وجود انجام تمرینات سنگین بدنسازی و تاکتیکی در هفته، بازی‌های تدارکاتی خوبی را نیز انجام دادند.

وی ادامه داد، قطعاً با شروع فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور رایکایی ها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و شاید با یک تیم منسجم همه را شگفت زده کنند.

تیم رایکا بابل از دو سال گذشته با خرید تیم خونه به خونه، جایگزین این تیم وتنها نماینده مازندران دراین رقابتها است.

کد خبر 5051580
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.