پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خیران ۳۰ هزار مسکن آسیب دیده را در کشور بازسازی می کنند

0

به گزارش خبرنگار مهر، هادی درفشی یکشنبه شب در جشن گلریزان ساخت مسکن سیل زدگان و نیازمندان در ساری با تاکید بر لزوم حمایت خیران برای ساخت مسکن نیازمندان اظهار داشت: عمده منابع برای ساخت مسکن نیازمندان از کمک های مردمی تامین می شود.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن معلولان از جمله اقدامات خیران مسکن ساز است اظهار داشت: در کشور بین ۱۳ تا ۱۴ هزار خانوار بیش از معلول داریم که باید برای سرپناه شدن آنان اقدام کنیم.

وی یکی از کارها را ورود خیران به ساخت و سازها در حوادث بیان کرد و با اشاره به خسارت سیلاب به ۱۷۷ هزار واحد مسکونی در کشور گفت: در حوادث اخیر ۳۰ هزار واحد در کشور را بازسازی می کنیم و در مازندران نیز شش هزار و ۸۰۰ واحد آسیب دیدند.

درفشی عنوان کرد: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دولت در بخش مسکن برای تامین خسارت پرداخت سرمایه گذاری کرده است اما امکان تامین کامل منابع وجود ندارد از اینرو باید از کمک های خیران استفاده کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیران مسکن ساز کشور ادامه داد: دولت برای هر واحد در روستاها ۴۰ میلیون تومان وام و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض و سیمان را تامین می کند و امیدواریم با جنشی که خیران ایجاد کردند باقیمانده کارها را به سرانجام برسانیم و دست نیازمان را برای ساخت مسکن محرومان و آسیب دیدگان حوادث به سوی خیران دراز می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.