پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خیران ۱۲ میلیارد ریال برای تجهیزات بیمارستان آمل صرف کردند

0

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عشریه عضو هیئت مدیره خیران سلامت مازندران عصر چهارشنبه دراین آئین تجلیل از خیران سلامت بیمارستان امام رضا (ع) آمل گفت: کمک‌های نقدی جمع آوری شده برای ساخت بخش جدید اورژانس ونیز خرید تجهیزات درمانی بخش‌های دیالیز، سی سی یو، ای سی یو وبخش های دیگر بیمارستان امام رضا (ع) آمل هزینه شد.

عشریه افزود: با همت خیران سلامت بیمارستان امام رضا (ع) ودیگر نیکوکاران شهرستان آمل، بخش جدید و توسعه‌ای این بیمارستان تکمیل شده و آماده بهره برداری قرار دارد.

وی ادامه داد، که یک خیر آملی به نام ” آقای شاه حسینی ” نیز چندی قبل برای خرید تجهیزات این بیمارستان به میزان ۶ میلیارد ریال تعهد کرده و در چند روز آینده پرداخت خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره خیرین سلامت بیمارستان امام رضا (ع) آمل گفت، بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مردم نیک اندیش و نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان آمل از آغاز سال ۹۷ تا پایان آذرماه امسال با پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد ریال کمک نقدی به مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان، رتبه نخست را در سطح شهرهای استان در جذب کمک‌های مردمی به این بخش را داشتند.

عشریه با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان به هر نوعی که باشد در پیشگاه خداوند متعال بدون اجر باقی نمی‌ماند، با اظهار خرسندی از شگل گیری مجمع خیران سلامت در سطح بیمارستان امام رضا و شهرستان آمل گفت: هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت این شهرستان یکپارچه سازی خیرین، جلب مشارکت و مدیریت کمک‌های مردمی در جهت ارتقا و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان آمل است.

وی اظهار کرد: مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان و جمع کثیری از معتمدین و خیرین سلامت آمل در مجمع خیرین سلامت این شهرستان حضور پیدا کرده اند تا هرکدام به نحوی در راستای تحقق اهداف مجمع یاری کنند.

وی یادآور شد، کمک‌های خیران در حوزه سلامت باقیات صالحات است چرا که بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی کمک مستقیم به بیماران نیازمند است.

درشهرستان حدود ۴۰۵ هزار نفری آمل ۴ بیمارستان دولتی و دوبیمارستان فوق تخصصی به بیماران این شهرستان وشهرهای مرکزی مازندران خدمات درمانی ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.