پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خیالمان از بابت ماندن درلیگ راحت شد/ به فکر کسب ۳ امتیاز هستیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: از بازیکنانم ویژه تشکر می‌کنم، آنها طی چند هفته گذشته بازی‌های سنگین وبا فاصله زمانی کم برگزار کردند.

وی ادامه داد، البته این تشکر من هم از بازیکنانی هست که در این فصل کمتر فرصت بازی داشتند، اما با این حال برای موفقیت تیم نساجی تلاش کردند و امیدوارم که دربازی‌های آینده از حضور آنها در ترکیب ۱۸ نفره و حتی بازی استفاده کنیم.

نساجی قبلاً کاندیدای سقوط بود، الان به دنبال وضعیت بهتر جدول هستیم

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه به به بازی‌های پیش رو در هفته‌های باقی مانده از لیگ پرداخت وادامه داد، با توجه به بازی‌های که برگزار کردیم، حداقل خیال نساجی از بابت ماندن در لیگ راحت شده و امیدوارم که در بازی‌های آینده امتیازهایی را به دست آوریم تا به وضعیت خودمان را درجدول مسابقات بهتر از سال‌های قبل کنیم.

فکری ادامه داد، البته پیش ازآنکه به نساجی بیایم، ازکاندیداهای سقوط به لیگ یک بودیم، که خوشبختانه با تلاشی که بازیکنان تیم داشتند وامتیازهای خوبی که کسب کردیم، رفته رفته شکل تیمی انسجام پیدا کرد و الان در وضعیت خوبی قرار داریم.

وی ادامه داد، ما در ۳ بازی گذشته باختی نداشتیم و اینکه برابر نفت مسجد سلیمان که کمتر شکست داشته مساوی گرفتیم و برابر تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی یک امتیاز ارزشمند گرفتیم، باعث شد تا توقع از تیم نساجی بالا برود.

فکری، در پاسخ به این پرسش که نساجی با کسب ۳ تساوی در ۳ بازی گذشته، آیا افت کرده است، گفت، تیم‌های نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال تیم‌های کوچکی نبودند، آنها وضعیت شأن در جدول کاملاً مشخص هست و اینکه مقابل آنها بازنده نبودیم و خوشحالم که بازیکنانم با وجود فشردگی بازی‌ها و خستگی فاصله کم بازی‌ها، پرقدرت و پرتلاش ظاهر شدند و ازآنها تشکر می‌کنم.

به فکر امتیاز از فولاد هستیم

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه از تیم فولاد خوزستان به عنوان حریف سرسختی که برای پیروزی و جانماندن از کورس سهمیه بگیران آسیا یاد کرد و گفت، تیم فولاد مدعی گرفتن کسب سهمیه آسیا هست و از تیم‌های خوب لیگ برتر نیز به شمار می‌آید، و این وضعیت آنها در جدول کار ما را کمی سخت‌تر می‌کند.

فکری افزود: تیم فولاد در فاز حمله و دفاع خوب کار می‌کند وبه نوعی با بسته بازی کردن، قطعاً با لایه‌های دفاعی این تیم مشکل خواهیم داشت، اما راه‌های رسیدن به دروازه تیم فولاد را شناسایی و امیدواریم در مرحله نخست بازنده نباشیم و بعد بتوانیم ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم.

آسیب دیدگی بازیکنان به خاطرفشردگی بازی‌ها

وی همچنین با ابراز نگرانی شدید از فشردگی بازی‌ها که باعث مصدومیت بازیکنانش شده است، گفت، متأسفانه در چند هفته گذشته تعدادی از بازیکنان ما به خاطر شرایط خاص و فشردگی بازی‌ها دچار مصدومیت و از لیست اصلی خارج شدند ومجبور شدیم تا از بازیکنان امید استفاده کنیم.

وی یادآور شد، که دربازی دوشنبه شب برابر فولاد علی شجاعی بازیکن خوب تیم نساجی را در اختیار نداریم و منتظر مشخص شدن وضعیت محمد میری دیگر بازیکن تأثیرگذار تیممان هستیم.

تیم نساجی مازندران در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت ۲۰:۴۵ دوشنبه شب ۶ مرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم نفت فولاد خوزستان است.

تا پایان هفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم نساجی مازندران با انجام ۲۵ مسابقه و کسب ۲۹ امتیاز در رده نهم و فولاد خوزستان هم با انجام ۲۴ بازی و کسب ۴۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

کد خبر 4983846
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.