پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خونه به خونه مازندران در انتهای لیگ دسته یک باقی ماند

0

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم خونه به خونه وآلومینیوم اراک عصر شنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد و درنهایت دو تیم به تساوی یک بر یک در این دیدار رضایت دادند.

تک گل شاگردان ” اکبر میثاقیان” در تیم خونه به خونه را در دقیقه ۳ این مسابقه توسط” مجید جلالی فر ” در دقیقه ۲۰ و گل تساوی بخش اراکی‌ها را هم ” مجید عیدی” در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.

بابلی‌ها که برای فرار از انتهای جدول و صعود به رده‌های بالاتر چشم به ۳ امتیاز این بازی خانگی دوختند، بازی را مطابق انتظار هجومی آغاز کردند و در همان دقایق اولیه خیمه سنگینی روی دروازه تیم اراک ایجاد کردند.

خونه به خونه ای ها که در این دیدار از حمایت ” مجید حسین زادگان” استاندار مازندران و “غلامرضا بهروان” رئیس هیئت فوتبال مازندران در کنار هواداران تیم خونه به خونه در ورزشگاه هفت تیر بابل بهره مند بودند، در دقیقه ۲۰ توسط ” مجید جلالی فر ” با یک شوت سرکش و قیچی برگردان گل اول را وارد دروازه میهمان کردند.

بابلی‌ها که دراین دیدار “اسماعیل کیانی” و “محمود مطلق زاده” دو بازیکنی که بیشترین گل‌های خونه به خونه را در این فصل به ثمر رساندند، را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند.

با این حال پس از گل نخست تیم خونه به خونه این تیم در نیمه اول چند موقعیت دیگر داشت تا به گل‌های خود اضافه کند که با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت.

در نیمه دوم بازیکنان تیم آلومینیوم اراک برای جبران گل خورده فشار حمله را اضافه کردند و با ایجاد چند موقعیت نصفه ونیمه تیم میزبان را تحت تأثیر قرار دادند.

تیم میهمان در دقیقه ۶۵ روی ادامه موقعیت‌هایی که روی دروازه تیم خونه به خونه ایجاد کرده بود، توسط ” مجید عیدی” با ضربه سر گل تساوی خود را به ثمر رساند

داور این مسابقه در دقیقه ۸۸ یک ضربه پنالتی نیز به سود تیم آلومینیوم اراک نیز اعلام کرد که پنالتی “عباس یحیی بیگی “به گل تبدیل شد ولی داور به دلیل حضور بازیکنان دو تیم در داخل محوطه جریمه دوباره نقطه پنالتی را نشان داد تا ضربه تکرار شود که در نهایت “رضا حیدری” دروازه بان تیم خونه به خونه ضربه پنالتی دوم عباس یحیی بیگی را دفع کرد تا حساب دو تیم با تقسیم امتیازها به پایان برسد.

تیم خونه به خونه مازندران درنهایت با کسب یک امتیاز این بازی خانگی ۲۲ امتیازی شد، اما در رده پانزدهم جدول رده بندی این رقابت‌ها باقی ماند. تیم آلومینیوم اراک هم با قبول این تساوی ۳۸ امتیاز درمکان پنجم جدول رده بندی و در جمع مدعیان بالای جدول باقی ماند.

مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.