پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خونه به خونه مازندران؛ فرار از سقوط در لیگ

0

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها – مهدی غلامی: تنها نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در نخستین دیدار سال ۹۸ خود و در چارچوب هفته بیست و نهم این رقابتها عصر جمعه ۱۰ فروردین در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم مدعی صعود گل ریحان البرز است.

تا پایان هفته بیست وهشتم این مسابقات با انجام ۲۵ بازی و کسب ۴۱ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد ویکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر است و درمقابل تیم بحران زده خونه به خونه مازندران با همین تعداد بازی و کسب ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم و جدول ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

وضعیت متفاوت دو تیم در جدول رده بندی این مسابقات، کسب حداقل امتیاز و پیروزی در این دیدار در سرنوشت صعود و سقوط دو تیم با توجه به بازی‌های حساس این هفته تعیین کننده خواهد بود.

پیروزی، تضمین فرار از منطقه سقوط

شاگردان” اکبر میثاقیان ” در تیم خونه به خونه مازندران، پس از دشت یک امتیاز از جنگ نفسگیر و ۶ امتیازی شأن با شهرداری ماهشهر و پشت سر گذاشتن تعطیلات عید نوروز، تمرینات خود را بسیار منسجم‌تر از سال گذشته آغاز کردند تا با آمادگی بیشتری در دیدارهای باقیمانده لیگ مقابل حریفان قرار گیرند. نتایج کسب شده تیم خونه به خونه در سه دیدار گذشته در ورزشگاه هفت تیر بابل موفق شد ۷ امتیاز کسب کند و با ۴ گل زده و دریافت تنها یک گل خورده نشان دهد حریف دندان گردی برای حریفان و مخصوصاً مدعیان صعود به شمار می‌رود و به خوبی نشان می‌دهد که این تیم چقدرها بابت محرومیت از ورزشگاه خانگی با آن هواداران پرشورش آسیب دیده است.

خونه به خونه ای تنها دو شکست خانگی را در کارنامه اش به ثبت رسانده که این دو شکست هم در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا رقم خورده بود و یقیناً اگر تمام بازی‌های این فصل تیم در هفت تیر دنبال می‌شد هم اکنون در جدول رده بندی جایگاهی قابل توجهی را در اختیار داشت.

با این حال شاگردان باانگیزه ” اکبر میثاقیان” به خوبی می‌دانند برای فرار از قعر جدول رده بندی راهی غیر از پیروزی مقابل نماینده فوتبال البرز که در ۱۲ بازی بیرون از خانه‌اش آمار عجیب ۵ گل زده را در کارنامه اش ثبت کرده است، نخواهند داشت.

تکاپوی بابلی‌ها در شبکه‌های مجازی

تکاپوی بابلی‌ها در شبکه‌های مجازی نیز حاکی از آن دارد که عصر فردا قلعه جادوگران به تسخیر هواداران متعصب و تیفوسی خونه به خونه در خواهد آمد و حمایت‌های همه جانبه و نفسگیر آنها از شیرها یک روز دلچسب را برای فوتبال مازندران رقم خواهد زد.

هوادارانی که با تشویق‌های بی امان خود تحسین مربیان تیم حریف را نیز به دنبال داشته‌اند و قصد دارند شاگردان حسینی را نیز در تنگنا قرار دهند.

در همین حال باشگاه خونه به خونه مازندران به منظور برخورداری از حمایت حداکثری تماشاچیان بابلی، بازی عصرجمعه تیمشان برابر گل ریحان البرز را رایگان کردند که با حمایت یاردوازدهم نخستین پیروزی سال ۹۸ خود را درخانه جشن بگیرند.

گل ریحان درتلاش برای ماندن درکورس

درهمین حال تیم گل ریحان البرز که با اختلاف ۴ امتیازی با تیم صدرنشین جدول رده بندی، از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود در آخرین دیدار خود موفق شد تیم بحران زده ملوان را در خانه شکست دهد، هر چند این پیروزی پس از چند هفته ناکامی به دست آمد تا کرجی‌ها نشان دهند به مانند سایر مدعیان صعود به لیگ برتر شکننده و آسیب پذیر هستند.

شاگردان مجتبی حسینی درتیم گل ریحان البرز در دیدارهای بیرون از خانه، خود را در قامت یک مدعی صعود نشان نداده‌اند، به طوری که آنها در ۱۲ بازی بیرون از خانه تنها دو پیروزی کسب کرده‌اند و خلق ۶ تساوی و ۴ شکست نشان می‌دهد فقط در پی کسب حداقل امتیاز در خانه حریفان هستند و روی امتیازات خانگی بیشتر حساب باز کرده‌اند.

بدون شک کسب حداقل امتیاز البرزی‌ها برابر نماینده مازندران می‌تواند این تیم را در ادامه مسابقات امیدوار کند، اما کسب تساوی و یا شکست خانگی برای تیم خونه به خونه، با توجه به دیدارهای مهم برای دیگر تیم‌های در خطر سقوط، وضعیت نماینده مازندران را در چند هفته باقیمانده تا پایان لیگ بحرانی‌تر خواهد کرد.

هفته بیست وهشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، عصر جمعه با برگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد که از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه هفت تیر بابل تیم خونه به خونه مازندران میزبان تیم گل ریحان البرز خواهد بود.

مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم درحال برگزاری است و دو تیم بالای جدول مستقیم به لیگ برتر صعود و دو تیم انتهای جدول به رقابت‌های لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

خونه به خونه مازندران در فصل گذشته این مسابقات به لطف تفاضل گل کمتر نسبت به رقیب هم استانی خود نساجی از صعود مستقیم به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.