پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«خونه به خونه» برای اعاده حیثیت در لیگ فوتبال باقی می ماند

0

قاسم حسن زاده درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی سختی را در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک برابر تیم مس رفسنجان داریم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی و در بازی هفته آخر امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی درباره اینکه که تیمش یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم است، ادامه داد: فعلاً که این اتفاق نیفتاده است، و توانستیم دربازی هفته قبل در خانه با پیروزی خوبی که برابر تیم قشقایی به دست آمده تا حدودی خیال تیم را از بابت سقوط راحت کنیم.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران درعین حال نیز گفت، البته هنوز هیچ چیزی تمام نشده و باید برای تثبیت حضورخودمان در لیگ دسته یک بازی‌های باقیمانده را با کسب امتیاز پشت سر بگذاریم و مطمئن باشید سقوط نخواهیم کرد و برای اعاده حیثیت تلاش خواهیم کرد.

وی یادآورشد، البته این را بگویم که ما از اول فصل نمی‌خواستیم تیم بدهیم. حتی در بازی اول خود هم یار نداشتیم و حتی مقابل ملوان هم در بازی اول شرکت نکردیم.

مالک خونه به خونه درباره اینکه آیا فصل آینده تیم داری خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. منتظریم تا بودجه تیم مشخص شود. بعد از ماه مبارک رمضان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران برای تقابل با مس رفسنجان در چارچوب هفته سی و سوم لیگ رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر سه شنبه در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر می‌رود.

تیم خونه به خونه با کسب ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول شانزده تیمی این رقابتها قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.