پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خودروی شاهین برای نخستین‌بار در کشور توسط مازندرانی‌ها برقی شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی خطیبی در حاشیه بازدید از دانشگاه نوشیروانی بابل اظهار کرد: سال گذشته پس از نقدهایی که برخی از مردم و دانشجویان خدمت مقام معظم رهبری نسبت به کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی داشتند ما با شرکت سایپا صحبت و برای کمک اعلام آمادگی کردیم.
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه به مسؤولان سایپا اعلام کردیم برای کمک پولی نمی‌خواهیم و فقط برای اجرای فرامین رهبری می‌خواهیم اقدام مثبتی کنیم، افزود: مسؤولان سایپا اعلام کردند ما در حال پیگیری و رایزنی هستیم تا بتوانیم خودروی شاهین را برقی کنیم اما به دلیل تحریم‌هایی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران شده متاسفانه اجازه ورود تکنولوژی را به ما نمی‌دهند.
خطیبی عنوان کرد: پس از گفته‌های مسؤولان سایپا ما با روسای دانشگاه‌ها صحبت کردیم و رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل اعلام کرد اگر یک خودروی شاهین به ما تحویل داده شود ما اینکار را انجام می‌هیم.
وی گفت: در آن زمان پذیرش این ادعا کمی سخت بود اما با بازدیدی که از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل داشتم دیدم که خودروی شاهین را برقی کردند و این افتخاری بوده برای نخبگان و دانشگاهیان ما که برای نخستین‌بار این مسئله در کشور در دانشگاه نوشیروانی بابل انجام شده است.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.