پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خسارت ۵۶۷میلیارد تومانی سیلاب تابستانی در مازندران/ راه ۲ روستا همچنان مسدود است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهدی رازجویان در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده  اظهار کرد: سیل در ۴۸ ساعت اخیر به ۱۰ شهرستان مازندران خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی در شهرستان بابل اتفاق افتاد، افزود: حجم بارش در رودخانه سجادرود بابل نزدیک به ۱۷۰ میلی‌متر و ورودی به سد البرز نیز ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، میزان خسارت برآورد شده در سطح استان را ۴۳۷ میلیارد تومان تا این لحظه برآورد کرد و اضافه کرد: خسارات شامل خسارت به تاسیسات زیربنایی، جاده‌ها، راه‌ها، ۳ دهنه پل‌ بزرگ در بابل و تنکابن، ۲۰ کانال انتقال آب و ۱۰ منزل مسکونی است.

رازجویان با بیان اینکه حدود ۱۱۷ میلیارد تومان به زمین‌های کشاورزی و باغ‌های استان و حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به منازل مسکونی و امکانات معیشتی روستائیان خسارت وارد شده است، تاکید کرد: نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان به مناطق آسیب‌دیده اعزام و از اولین ساعات وقوع سیل خدمات‌رسانی به مردم آغاز شد.

وی با بیان اینکه راه‌های دسترسی به روستاها در حال بازگشایی است، گفت: به‌جز دو روستا که به زودی راه دسترسی آنها بازگشایی خواهد شد، بقیه این روستاها از راه دوم دسترسی نیز برخوردار هستند و مشکلی برای تردد ندارند.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.