پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خسارت حریق به حدود 2 هکتار از جنگل‌های کجور مازندران

0

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور از مهار آتش سوزی جنگل های منجیرود روستای کینج این حوزه خبر داد و گفت: در این آتش سوزی به حدود 2 هکتار از جنگل های منطقه خسارت وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محرمعلی دیلم صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی صبح امروز دوشنبه چهارم دی ماه در منطقه منجیرود کینج بوقوع پیوست که دامنه آتش به جنگل های حوزه اداره منابع طبیعی چالوس نیز سرایت کرد و نیروهای منابع طبیعی اقدام به اطفای آن کردند.

وی با بیان اینکه  این آتش سوزی از نوع سطحی بود که به تعدادی از درختان خشک و افتاده نیز آسیب وارد کرد، افزود: عامل انسانی علت وقوع این حریق بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور با اشاره به مهار آتش سوزی حدود ساعت 13 امروز گفت: نیروهای منابع طبیعی کجور با تماس تلفنی با دهیاری روستای کینج  و فراخوان عمومی مردم در همان لحظات اولیه در صحنه حریق حاضر شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی کجور از کمک همه جانبه اهالی روستا برای مهار آتش قدردانی کرد و گفت: این آتش سوزی در ارتفاع حدود  1500متری از سطح دریا روی داد که قالب گونه‌های از میان رفته بلوط و ممرز است.

به گفته صالحی، در حال حاضر به منظور اطمینان از خاموش شدن کامل آتش تعدادی از نیروهای منابع طبیعی در منطقه حضور دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.