پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خرید دستگاه درمانی ۲میلیاردی از محل وقف برای بیمارستان امام ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه وقف در خدمت سلامت مردم قرار دارد، اظهار کرد: موقوفاتی که با نیت درمانی باشند در راستای نیت واقف برای امور درمانی و بهداشتی هزینه می‌شود.

وی از خرید یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خبر داد و افزود: این دستگاه درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری بیان کرد: موقوفه محمدباقر تاجر ساروی شامل بلوار کشاورز ساری می‌شود که شهروندان این مناطق با پرداخت اندک اجاره‌بها در این کار خیر سهیم هستند.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: برای تداوم خرید تجهیزات درمانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) از شهروندان ساروی درخواست داریم حق و حقوق موقوفات را پرداخت کنند تا همه بیماران از تجهیزات درمانی استاندارد برخوردار شوند.

وی یادآور شد: پیش از این با کمک شهروندان ساروی ۱۰ دستگاه درمانی از محل موقوفه محمدباقر تاجر ساروی برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری به ارزش ۳ میلیارد تومان خریداری شده بود.

 /۸۶۰۳۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.