پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خروش مردم مازندران در دفاع از مظلومان فلسطین در روز قدس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۱ در استان مازندران از دقایق قبل با حضور پرشور همه اقشار مردم دیار علویان در ۶۲ نقطه مازندران آغاز شد.

راهپیمایی امسال برای همه مردم ایران بعد از دو سال راهپیمایی به دلیل شرایط کرونایی به شکل رژه‌ای و خودرویی برگزار می‌شد؛ با حضور پرشور مردم با استقبال ویژه‌ای همراه است.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مازندران نیز مانند تمامی شهرهای ایران در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور حماسی خود در این راهپیمایی با طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در سراسر استان خواهان آزادسازی قدس شریف هستند.

 

 

مردم مرکز مازندران با حضور در  میدان شهید قاسمی با فریاد مرگ بر اسرائیل راهپیمایی خود را در اعتراض به کشتار غیر انسانی مردم مظلوم فلسطین آغاز کرده اند و به سمت مصلای امام خمینی (ره) در حال حرکت هستند.

مردم فلسطین دیگر مظلومان بی‌پناه نیستند چرا که ملت‌های آزاده در کنار آنها هستند و دیگر از آنان به عنوان مظلومان مقتدر یاد می‌شود؛ چرا که توانستند نه تنها پیام آزادی قدس شریف را فریاد کنند؛ بلکه ‌الگویی شوند برای همه ملت‌‌های آزاده جهان.

روز قدس با مشت‌های گره کرده‌ مردمی است که نشان دهنده ایستادگی همه مظلومان جهان است.

این روز، روزی که پیر آینده‌نگر جماران در تدبیری ژرف و عمیق، آخرین جمعه ماه مبارک را روز قدس نامید شاید کمتر کسی تصور می‌کرد این روز به کابوسی بزرگ برای صهیونیست‌ها بدل گردد و ناقوس مرگ آنان در این روز در نقطه نقطه جهان به‌صدا درآید.

در شهرهای دیگر استان مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند که قطعا حضور حماسی آنها در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر و روستا و نیز بلند کردن فریاد در گلوخفته مستضعفان و مظلومان عالم در انزجار جهانی از صهیونیستها و حامیان غربی و عربی آنها، گامی بلند در تحقق وعده خوش نایب المهدی حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر محو رژیم منحوس در سال‌های در پیش رو خواهد بود.

راهپیمایی گسترده و پرشور مردم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در شهرهای دیگر مازندران نیز  آغاز شده است.

 سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این راهپیمایی برای مردم مرکز مازندران سخنرانی خواهد کرد.

از دیگر شهرهای مازندران نیز خبر می‌رسد راهپیمایی حماسی و پرخروش مردم در محکومیت کشتار مسلمانان در فلسطین آغاز شده است.

 /۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.