پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خروش حضور هزارسنگر در بهار ۴۴ انقلاب/ حلقه اتحاد برای ایرانِ آزاد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پرشکوه‌تر و قدرتمندانه‌تر از سال‌های گذشته به میدان آمدند، بهاری پرشکوه در دل زمستان خلق کردند تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی اجانب و استکبار باشد.

دیار هزار سنگر پر بود از نغمه الله اکبر و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر… .

دوباره نشان دادند پای عهد و میثاق خود عالمانه و بابصیرت هستند، همچنان هستند بر آن عهده که بستند و میثاقی که با شهدا و یاران صدیق خود دارند.

امسال مرد و زن، پیر و جوان و همه اقشار مردم که ایستادگی و حماسه را از تاریخ ماندگار ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ به یادگار دارند و صلابت و غرور را از دماوند کوه به میراث بردند حلقه اتحادشان تنگ تر و مستحکم‌تر بود و فرصت برای فتنه‌گران تنگ و تنگ‌تر.

دیگر استکبارگران با شبکه‎های پوشالی بیگانه خود مستأصل و درمانده ماند چه بگویند، از کجا بگویند و کدام حقیقت را کتمان کنند.

دست در دست هم، یکدل و با یک هدف جشن پیروزی ۴۴ در زمستان ۱۴۰۱ گرفتند، هر کس می‎خواست به شکلی دلدادگی خود را نشان دهد، شربت توزیع کند، ایستگاه صلواتی راه بیاندازد یا دود اسپند و گل پر با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) هدیه کند تا کور شود هر آن که نتواند اقتدار ایران سربلند و استوار را ببیند و چشم حسودان و معاندان نظام جمهوری اسلامی از حدقه درآید.

این پیروز مبارک همه مردان و زنان غیور و همیشه در صحنه ایران عزیز، گوارای وجودتان جشن تولد 44 سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران.

گزارش و عکس: قربانعلی مسافر

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.