پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمات محرومیت‌زدایی سپاه به مردم تداوم خواهد داشت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، سرهنگ پاسدار محمد محمدی امروز در مراسم تودیع حجت الاسلام تسخیری و معارفه حجت‌الاسلام و‌المسلمین قائمی نمایندگان ولی فقیه در سپاه رامسر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان، اظهار داشت: فعالیت‌ها و اقدامات حجت‌الاسلام تسخیری در رامسر بسیار بوده اما وی در شهرستان دو اقدام مهم داشتند که بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: نخستین اقدام حجت‌الاسلام تسخیری تشکیل هیئت رزمندگان اسلام رامسر بود که توانست ارتقای فعالیت‌های معنوی شهرستان در کشور را رقم بزند.

فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: شاخصه دیگر فعالیت‌های نماینده سابق ولی فقیه در سپاه رامسر، کادر سازی در سطح شهرستان بود که ثمره آن را می‌توانیم امروز در ارکان سپاه ناحیه ببینیم.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام تسخیری فرامین رهبر معظم انقلاب را به دقت اجرا کردند که این امر از ویژگی‌های برجسته وی بوده است.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به انتصاب مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر تاکید کرد: حجت الاسلام قائمی از روحانیان خوش اخلاق و جوانی هستند که می‌تواند در رامسر اثر گذار باشد.

محمدی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه رامسر قطعا از حضور وی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: همه اهداف بسیج و سپاه خدمت رسانی به مردم است که طرح اعتلای بسیج در این جهت تداوم دارد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.