پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمات رسانی هلال احمر به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده در مازندران

امداد گران هلال احمر مازندران تا ظهر به بیش از ۷۰۰ خانوارخدمات امدادی ارائه کردند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طوفان و بارش شدید امروز ۳۶ گروه امدادگر هلال احمررا پای کار کشاند تا به ۷۳۵ خانوار آسیب دیده خدمات دهند.

 

 

فخاری با بیان اینکه این طوفان به منازل ۱۱ شهرستان از جمله محمودآباد، قائمشهر،آمل، نور، بابل سوادکوه شمالی و بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ساری خسارت وارد کرد افزود: ۱۳۶ امداد گر این جمعیت به ۳ هزار و ۳۰۷ آسیب دیده تا ظهر امروز خدمات اسکان ، تخلیه آب منازل و توزیع نایلون برای پوشش سقف ها ارائه کردند.

 

 

وی به استقراربیشترین گروه امدادی در شهرستان قائمشهربا توجه به حجم خسارت اشاره کرد و افزود: امدادگران درعملیات امروز به ۴۷۰ خانوار متشکل از ۲هزارو ۱۱۵ نفر خدمات رسانی کردند.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران هم با بیان اینکه میزان خسارت های بارش و طوفان اخیراستان در حال برآورد است وتاکنون تلفات جانی در مازندران گزارش نشده به شهروندان و مسافران توصیه کرد از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیرهای سیل‌گیر، شنا در دریا و به دامداران هم خودداری ازچرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.