پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمات دندان‌پزشکی و پزشکی رایگان در چهاردانگه توسط کاروان تیپ جهادی مستضعفین

کاروان تیپ جهادی مستضعفین از ۲۰ مهر ماه جاری تا ۲۱ مهر ماه، ضمن استقرار در مسجد ابوالفضل (ع) روستای قلعه‌سر نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی به دهستان ولایت و روستاهای توابع آن اقدام کردند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، شبکه جهادی تیپ مستضعفین کشور که با هدف محرومیت‌زدایی و تربیت نیروی انسانی جهادی و انقلابی در راستای خدمت به مردم و محرومان تشکیل و تاکنون خدمات موثری ارائه داده است، این بار بیماران نیازمند دهستان ولایت ساری را هدف درمان قرار داده است

به گفته مصطفی دانشفر جانشین تیپ جهادی مستضعفین، اردوی جهادی ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی با همکاری گروه جهادی سمین پویندگان سلامت و کمیته امداد استان مازندران از پنجشنبه ۲۰ مهر ماه در دهستان ولایت (پشتکوه سابق) آغاز و تا ظهر روز جمعه ۲۱ مهر ماه ادامه یافت.
 
در این اردو که با همراهی ۲۰ پزشک و دندانپزشک متخصص و با تجربه در رشته‌های مختلف؛ دندانپزشکی، زنان و زایمان، داخلی، گوارش به همراه اندوسکوپی، قلب و عروق  به همراه اکو و نوار قلب و اعصاب و روان و پزشک عمومی و بینایی‌سنجی برگزار شد حدود ۵۰۰ نفر از مردم روستاهای پشتکوه، قلعه سر، کوات و اروست ویزیت و درمان شدند.
 
به گفته سید تقی موسوی مسؤول تیپ جهادی مستضعفین شاخه مازندران،همه چیز خیلی خوب برگزار شد و استقبال مردم منطقه از دریافت خدمات پزشکی و دندانپزشکی بسیار خوب بود، تا جایی که به‌غیر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مردم عادی و نیازمند درمان و خدمات دندانپزشکی منطقه نیز از این خدمات بهره‌مند شدند.

نماینده تیپ جهادی مستضعفن کشور در مازندران همچنین اعلام کرد که از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردو در سایر مناطق محروم استان هستیم و از این بابت خدا را شاکریم که توفیق خدمت یافته‌ایم.

دهستان پشتکوه، دهستانی است از توابع بخش  چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران که روستاهای؛ ایول، تلمادره، عالی کلا، کردمیر، کلکنار، ولویه علیا، ولویه سفلی، شعبان خیل، ارا، برد، پشرت، کوات، اروست، قلعه ‌سر و مال خاست را در خود جای داده است.
 
این دهستان سال ۱۳۷۴ به میمنت تشریف فرمایی مقام معظم رهبری، به درخواست مردم ولایت مدار آن، به نام ولایت تغییر نام داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.