پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خداحافظی تلخ نساجی با جام حذفی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی یادواره سوم خرداد  سالروز آزادسازی خرمشهر  ساعت ۱۵.۳۰ دقیقه عصر امروز  با انجام یک دیدار در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دنبال شد که در این دیدار تیم مهمان تیم شهر خودرو مشهد موفق شد تا با تک گل دقیقه ۷۱ برابر میزبان خود به پیروزی رسید.
تک گل تیم شهر خودرو مشهد در درقیقه ۷۱ از سوی اکبر صادقی بازیکن این تیم به ثمر رسید.
 رضا مهاجر سرمربی نساجی قائمشهر پس از دریافت تک گل  این مسابقه از سوی یاران سابق خود، با وجود انجام هر سه تعویض و حمله چندین باره موفق نشد تا گل خورده را جبران کند و در پایان ۹۰+ ۲ دقیقه این بازی با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت تا تنها نماینده مازنی ها در جام حذفی نتواند به مرحله بالاتری از جام حذفی صعود کند.
تیم نساجی قائمشهر در رقابت های فصل گذشته جام حذفی در مرحله یک هشتم با ضربات پنالتی در اصفهان با شکست از یاران قلعه نوعی با این جام حدافظی کرده بود.

ترکیب  شهرخودرو 

محمدحسین منادی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، یونس شاکری و علی نبی‌زاده

ترکیب نساجی 

نیما میرزازاد – مجتبی ممشلی – مجتبی بیژن – حامد شیری – حسن جعفری – محمدعرفان معصومی – علی شجاعی – سیدمحمد میری – رضا دهقانی – محمدمهدی نظری – رحمان جعفری
داوران این دیدار 

بیژن حیدری – مهدی الوندی – عسگر محمدی – حمید حاج ملک

ناظر داوری : حاتم بک پور
۶۹۸۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.