پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبرنگارن چهاردانگه گوش شنوا و چشم بيناي مسئولين هستند

وی خبرنگاران را شیفتگان، عاشقان و دلسوزان منطقه چهاردانگه نامید و تاکید كرد: خبرنگاران منطقه چهاردانگه تمامی مشکلات را تحمل می کنند تا واقعیت منطقه را به سمت سویی ببرند که در حقیقت گوش شنوایی و چشم بینایی برای مسئولین باشد.

0

 

 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، دفتر این پایگاه خبری در شهر کیاسر و طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر فنی و حرفه ی برگزار شد.
 

در این نشست آقای اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه ضمن خیر مقدم به میهمانان اظهار داشت: امیدوارم که این برنامه زمینه ای جهت توسعه و ترقی منطقه چهاردانگه باشد.
 

بخشدار چهاردانگه خبرنگاران و اصحاب رسانه ای چهاردانگه را خبرنگاران افتخاری معرفي كرد و افزود: این خبرنگاران بدون هیچ چشم داشت و حاشیه سازی به صورت واقعیتگرا مشکلات را از زبان مردم و مسئولین منطقه انعکاس می دهند.
 

وی خبرنگاران را شیفتگان، عاشقان و دلسوزان منطقه چهاردانگه نامید و تاکید كرد: خبرنگاران منطقه چهاردانگه تمامی مشکلات را تحمل می کنند تا واقعیت منطقه را به سمت و سویی ببرند که در حقیقت گوش شنوا و چشم بینایی برای مسئولین باشد.

 
آقای امینی در ادامه افزود: همه به این فکر بودند که چهاردانگه منطقه ای محروم است ولی از لحاظ پتانسیل علمی، فرهیختگان و صاحب نظران بزرگانی در منطقه هستند.
 

بخشدار چهاردانگه با بیان اینکه مشکلات منطقه در قالب مکاتبات اداری در حال جریان است اما با تلنگری که خبرنگاران و اصحاب رسانه چهاردانگه وارد می کنند، افزود: مسئولین به اهمیت این موضوع پی می برند و دستورات لازم را خواهند داد.
 

آقای امینی در ادامه صحبت های خود افزود: از جمله عملکرد اصحاب رسانه چهاردانگه را در همین امسال در وضعیت بحرانی آب آشامیدنی در منطقه داشتیم که با همت همین عزیزان مشکلات برطرف شد و یا دیگر مشکلات در حال مرتفع شدن است.
 

بخشدار چهاردانگه ئر ادامه افزودند: بزرگانی به صورت ناشناخته هنوز در بعضی از روستاهای هستند که شاید ما نتوانیم به اهمیت كاري كه كرده اند و تاثيري كه گذاشته اند پی ببریم اما با بررسی هایی که اصحاب رسانه می کنند، نمایان مي شود.
 

وي با اشاره به حضور آقاي مهدي زمانپور كياسري در این مراسم گفت: بزرگانی در این جلسه حضور دارند كه اينك نام جهانی پیدا کردند آقای زمانپور از بزرگان و مستندسازانی هستند که بر خاسته از همین شهر و منطقه هستند. همينطور بزرگواران دیگري هستند که همه عنایتشان فقط برای ترقی و رشد چهادرانگه است.
 

آقاي اميني در ادامه گفت: اتحاد و همدلی و وفاقی که این عزیزان در بین ما مسئولین منطقه ایجاد نموده اند این اهمیت را به همگان ثابت کرده است.

 

بخشدار چهاردانگه در پايان با اشاره به اينكه اينك بيشتر روستاهاي بخش به نوعی از سایت های مجازی برخوردار هستند گفت: اینجانب بر حسب ادب و احترام  دست یکایک این عزیزان را می بوسم.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.