پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خارج کردن ارز دولتی نخستین مرحله اجرایی شدن مبارزه با فساد اقتصادی است

0

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهدی سعادتی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی شاخص‌های شهرستان به شهرستان بابل ظلم زیادی صورت گرفته زیرا در دولت قبلی کم کاری شده است و در دولت فعلی هم بودجه برای اجرای طرح نیست.

وی با بیان اینکه باید برای رساندن این شهرستان به جایگاه بالای خودش تلاش کنیم،گفت: احساس می‌کنم حلقه مفقود شده در حال حاضر نبود مدیران متخصص و تحولگرا است و به دنبال حذف و یا جابه‌جایی مدیران ناکارآمد هستیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما پرچمدار فساد و به دنبال حذف فساد در تمام شاخه‌های اقتصادی هستیم،افزود: خارج کردن ارز دولتی نخستین مرحله اجرایی شدن برای تحقق این طرح است زیرا در سال‌های اخیر ارز به نام ارز دولتی به تاراج رفته است.

سعادتی در بخش دیگری از سخنانش در مورد طرح صیانت فضای مجازی عنوان کرد: هدف این طرح محدودکردن فضای مجازی نیست بلکه صیانت و حفاظت از آن است و امیدواریم با ایجاد کارگروه‌های متخصص وایجاد بسترسازی مناسب، این فضا صیانت شود.

وی نداشتن سند چشم‌انداز درست در حوزه گردشگری را دلیل عقب ماندگی شهرستان بیان کرد و گفت: مشکلات این شهرستان درد؛ بی‌درمانی نیست که قابل حل نباشد بلکه می‌شود باایجاد انگیزه و استفاده از بخش خصوصی، باز کردن پنجره‌های واحد و ایجاد ستاد پایش حمایت از سرمایه‌گذاری کارهای بزرگی در این شهرستان به صورت میدانی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر در طرح ملی مسکن در شهرستان ثبت‌نام کردند، افزود: در حال حاضر بابل در خرید زمین دچار مشکل است، بابل خیلی عقب‌ماندگی دارد، ما با ۱۹۰ آببندان و تالاب در بابل بزرگترین شهر گردشگری در زمینه تالاب و آببندان هستیم طبیعت‌های زیبایی هم داریم، جلسات زیادی گذاشته شد و تذکراتی داده شد و همچنان نیز پیگیریم.

سعادتی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تجزیه بابل بیان کرد: تیکه تیکه کردن بابل و به چند فرمانداری تقسیم شدن شاید به صلاح نباشد آنقدر مشکلات ریز و درشت در بابل داریم که این امر اهمیت ندارد.

 /۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.