پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حیرت مردم از مواضع متضاد در برگزاری مراسم دعای عرفه/دوگانگی سخنان رئیس جمهور با معاون وزیر بهداشت!

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: رئیس جمهور به‌عنوان رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه چهارم مرداد اعلام کرد امسال مراسم عرفه در مساجد و محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشکوه و به خوبی برگزار می‌شود و مجددا در روز چهارشنبه هشت مرداد تاکید کرد دعای عرفه باشکوه و با رعایت پروتکل و حفظ فاصله‌ها برگزار می‌شود در مساجد و محافل دعا بخوانند توسل بجویند منتهی فاصله را حفظ کنند ماه ماه بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه این سخنان رئیس جمهور از اخبار صدا و سیما و به ویژه شبکه یک پخش شد، تصریح کرد: مردم، مسجدی‌ها،  هیاتی‌ها، ائمه جمعه و جماعت و مداحان به اعتماد سخنان رئیس جمهور آماده برگزاری مراسم شده بودند که باکمال تعجب و تاسف در همین روز معاون وزیر بهداشت برخلاف نظر صریح رئیس جمهور از وزارت کشور درخواست کرد که مراسم عرفه برگزار نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: وزارت کشور نیز از استانداری‌ها درخواست کرد از برگزاری مراسم دعای عرفه ممانعت کنند اما مردم می‌گویند فصل‌الخطاب، موضع رسمی و صریح  رئیس جمهور در سیما ملی کشور است یا معاون وزیر!

این مسؤول خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از تصمیمات ستاد ملی کرونا تبعیت کرد اما اگر نظرات متضاد از مسؤولان شنیده شود مردم متحیر می‌شوند وظیفه چیست؟

شکریان‌امیری بیان کرد: انتظار مردم این است مسؤولان باهم اتحاد داشته و از اختلاف بپرهیزند و باهم یک موضع داشته باشند تا مردم دچار حیرت نشوند و انتظار دارند خود مسؤولان، حرمت ریاست جمهورشان را بیشتر حفظ کنند و این تذکری دلسوزانه و خیرخواهانه است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مجاهدانه و ایثارگرانه پزشکان، پرستاران و عوامل درمانی و ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: با این توسل‌های عمومی و دعا و نیایش و رعایت پروتکل‌های وزارت و بهداشت و درمان، جامعه اسلامی از این شرایط سخت هم با موفقیت عبور خواهد کرد و در این ذکر توسل‌ها به ویژه در دعای عرفه برای شفای عاجل همه بیماران و مبتلایان و رفع این بحران از کشور همه دست به دعا می‌شویم.

 /86018/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.