پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حوادث ترافیکی محور ساری ـ کیاسر توسط صدا وسیما پردازش می‌شود

مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران گفت: حوادث ترافیکی محورساری کیاسر توسط صدا و سیما مازندران پردازش می‌شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری فارس، بهرام حمیدی بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان بخش چهاردانگه مازندران اظهار داشت: در بخش دیجیتال شهر کیاسر به سیستم پخش دیجیتال مجهز شد ولی در مناطق کوهستانی به دلیل شرایط جوی در حال حاضر امکان نصب تجهیزات دیجیتال وجود ندارد و در تلاش هستیم که با تجهیز دستگاه‌ها در این مناطق نیز مشکلات تاحدودی رفع شود.

 

وی به اقدامات انجام شده در مازندران برای رساندن سیگنال‌های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که سیگنال‌های تلویزیونی به همه نقاط استان برسد.

 

مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران درباره برخی از مشکلات و موانع در منطقه چهاردانگه ساری که خواستار انعکاس بیشتر ضعف‌ها و نارسایی منطقه شدند، افزود: رسانه ملی در موضوعات مختلف و درباره برخی از ضعف‌ها و نارسایی‌ها برنامه‌های متنوعی تهیه کرد.

 

وی بیان داشت: رسانه ملی با توجه به وظیفه ذاتی خویش خیلی نمی‌تواند در مسائل ریز شود وظیفه ذاتی ما تذکر است که تا آنجایی که در توان ما هست این اقدام انجام می‌شود.

 

حمیدی خاطرنشان کرد: در زمانی که جاده ساری به کیاسر دچار رانش بود بارها و بارها این موضوع از رسانه مرکز مازندران پخش شد.

 

این مسئول ادامه داد: اگر این رسانه احساس کند که زمینه برای رفع مشکل وجود دارد و اقدامی از سوی مسئولان انجام نمی‌شود ما برای بیان دغدغه مردم ورود پیدا می‌کنیم ولی زمانی که امکان رفع مشکل در برخی از برهه زمانی وجود ندارد ما بدون جهت و بدون دلیل امکان پردازش موضوع را نداریم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران خواستار همکاری فعالان رسانه‌ای بخش چهاردانگه مازندران با عوامل و دست‌اندرکاران رسانه ملی در استان شد و گفت: برخی از مسائل و مشکلات را در اختیار ما قرار دهید تا دست‌اندرکاران این سازمان امکان پردازش موضوع را در دستور کار خویش قرار دهند.

 

این مسئول درباره مسئله زباله منطقه چهاردانگه مازندران گفت: چی کسی در مازندران هست که درد زباله استان مازندران را نداند.

 

وی گفت: گزارش‌های متعددی از وضعیت نامناسب زباله در مازندران پخش شد و درباره مشکلات زباله مردم چهاردانگه مازندران نیز گزارش متعددی به صورت مونتاژ موازی کار کردیم و حتی برخی از مسئولان نیز از بابت گزارشات از ما گلایه کردند.

 

حمیدی با اعلام اینکه مطالبه مردم مطالبه ما نیز هست، افزود: مطالباتی که مردم از صدا وسیمای استان درخواست پخش دارند باید امکان رفع آن در استان وجود داشته باشد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در توسعه ‌مازندران ما نیز به کمک مسئولان استان می‎شتابیم و در این مدت وارد جریان یا حزبی نشدم  و توسعه استان برای ما مهم است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران درباره برخی از دغدغه‌های خبرنگاران منطقه چهاردانگه مازندران نیز گفت: مشکلات نظیر عدم پخش کانال‌های تلویزیونی در منطقه نرم‌آب دوسر و مسئله سیل‌های متناوب در این منطقه به صورت مقاله‌ای در اختیار متولیان و برنامه‌سازان قرار گیرد تا نسبت به رفع مشکل کانال تلویزیونی و تهیه گزارش درباره سیل متناوب در این منطقه اقدام شود.

 

وی در پایان به دغدغه خبرنگاران رسانه‌ای چهاردانگه ساری درباره مسائل جاده‌ای و اورژانس نیز پاسخ مثبت داد و گفت: پوشش حوادث ترافیکی این محور نیز در دستور کار برنامه‌ریزان قرار می‌گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.