پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمید روحانی:اشرافی‌ها و دین‌فروشان می‌خواهند راه شهدا را منحرف کنند

0

رئیس مرکز پژوهش‌های انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه اشرافی‌ها و دین‌فروشان می‌خواهند راه شهدا را منحرف کنند، گفت: در پاسخ به آنها با صدای بلند می‌گوئیم «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم».

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حمید روحانی در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلی بابل با بیان اینکه شما مردم با این راهپیمایی حماسی امروز وحدت اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دادید، اظهار کرد: این حرکت حماسی شما مردم با سال‌های دیگر تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه پیام شما به آمریکا این است که ملت ایران علاوه بر این گرسنگی‌ها، فشارها و تحریم‌ها، عقب نمی‌کشد، تصریح کرد: پیامی که امروز ملت ایران به آمریکا فرستاد این بود که اگر قیمت‌ها را ۲۰۰ تا ۳۰۰ برابر هم بکنید، باز هم توان مقابله با مردم ایران را ندارید.

رئیس مرکز پژوهش‌های انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی به رهبر معظم نیز این بود که این مردم سر تسلیم فرود نمی‌آورند و تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانند.

روحانی در ادامه با بیان اینکه اشرافی‌ها و دین‌فروشان می‌خواهند راه شهدا را منحرف کنند، افزود: در پاسخ به آنها با صدای بلند می‌گوئیم «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم»، امروز شما مردم ثابت کردید که نهضت ما از آغاز الهی بود، اگر مردم به دنبال مادیات بودند، هرگز نمی‌توانستند یک نظام تا دندان مسلح را شکست بدهند.

وی با اشاره به اینکه تا روزی که ملت در صحنه است، آمریکا و استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: ما باید در همه عرصه‌ها به همین شکل حضور داشته باشیم، از تجمل‌گرایی، اشرافی‌گری و ریخت‌وپاش شیطانی فاصله بگیریم و از مسائل فساد اخلاقی و بدحجابی دوری کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه آن چیزی که توانست کشور را از خطرها نجات دهد، پیروی از ولایت بود، یادآور شد: مساله پیروی از ولایت، از مسائل بسیار مهم است؛ آنچه می‌تواند این کشور را از خطرها دور کند، پیروی از ولایت است.

وی با بیان اینکه امروز اگر ما توانستیم در طول این چهل سال انقلاب خود را حفظ کنیم، به برکت حضور ولایت فقیه است، افزود: مبادا توطئه‌ها و نیرنگ‌ها موجب انحراف مردم و مسئولان شود پشتیبانی از رهبری بزرگترین رسالتی است که این ملت باید در اهداف خود دنبال کند.

وی با بیان اینکه آمریکا بیش از ۷۰ سال است از ظلم و تجاوز و غارت‌گری دریغ نکرده است، افزود: آنان بدانند که ملت ایران از اهداف خود کوتاه نخواهند آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.