پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت از بخش خصوصی مشکل اشتغال را حل می‌کند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، احمد حسین‌زادگان روز شنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش در شهرستان قائمشهر، افزود: پروژه‌هایی در حوزه‌های سلامت، نشاط اجتماعی و جوانان در کشور و استان مازندران مغفول مانده که باید به این پروژه‌ها توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه اگر دولت و دستگاه‌های دولتی همه منابع را بسیج کنند نمی توانند همه انتظارات را در حوزه سلامت و جوانان برآورده کنند، گفت که حمایت از بخش خصوصی می تواند در ایجاد اشتغالزایی مفید واقع شود.

استاندار مازندران افزود: برغم اینکه بخش تعاون در قانون اساسی دیده شده و همه دولت ها به این بخش تاکید کردند متاسفانه به بخش تعاون توجهی نشده است، ظرفیت نهفته و بسیار بالایی در بخش تعاون وجود دارد و می تواند برای رفع مشکلات و توسعه اقتصادی مثمر ثمر باشد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران این مجتمع فرهنگی و ورزشی کار پرسود و کم دردسری را به سرانجام رسانده اند، ادامه داد: سرمایه گذاران مجتمع ارامش با سرمایه خود توانسته اند در حوزه سلامت و نشاط اجتماعی موفق عمل کنند چرا که این مجتمع می تواند از لحاظ گردشگری به مردم خدمات ارائه دهد.

وی از فرماندار و روسای ادارات قائمشهر خواست تا سرمایه گذاران این مجتمع فرهنگی و ورزشی را برای توسعه بیشتر تنها نگذارند و از آنان حمایت کنند.

حسین زادگان  در پایان با اشاره به اینکه مازندران مهد ورزش کشور است، گفت: برخی از شهرستان ها به ویژه شهرستان قائمشهر به صورت ویژه بیشترین استعداد ورزشی را در خود دارند.

مجتمع فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش در زمینی به مساحت هشت هزارمتر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امروز شنبه در قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

۷۳۳۴/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.