پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حماسه عاشورا نماد استکبارستیزی است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جمع تلاشگران جبهه فرهنگی مازندران، اظهار کرد: استکبار با از دست دادن هیمنه پوشالی خود در عرصه‌های گوناگون به تشدید درگیری فرهنگی با انقلاب اسلامی روی آورده است.

وی با واقعی دانستن درگیری نظام سلطه با نهضت اسلامی، داشته‌های متکی به باورهای اعتقادی را توشه اطمینان بخش انقلاب در این رویارویی عنوان و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با بهره‌جویی از توشه دینی و اعتقادی برنظام سلطه بین‌الملل غلبه خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر برتری گفتمان انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی،گفت: ما با الهام از حماسه عاشورا هیچ گاه برابر نماد استکبار و لیبرال دموکراسی غرب سرتعظیم فرود نخواهیم آورد.

سلگی با اشاره به وعده الهی برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران، خاطرنشان کرد: پیشتازی انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های باشکوه و الهام‌بخش نتیجه ایستادگی برابر امپریالیسم جهانی است.

وی با بیان اینکه پیشتازی در جبهه حق به معنی انکار مشکلات نیست، اظهار کرد: چالش‌های فرهنگی و اقتصادی کشور با تکیه بر روح عدالت گستری و ترویج انگاره‌های معنوی و نیز تلاش‌های جهادی و انقلابی سامان خواهد یافت.

معاون استاندار مازندران به موج فزاینده عدالت‌طلبی و دین‌باوری در بین نسل جوان و نوجوان یادآور شد: با تقویت اراده‌های پرشور ایمانی متاثر از فرهنگ دینی اکنون انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و بالندگی و جبهه استکبار در شرایط استیصال است.

سلگی با تاکید بر لزوم استمرار ارزش‌های فرهنگی مبتنی بر آرمانگرایی در کشور، اظهار کرد: استمرار ارزش‌های ناب اسلامی تعالی‌بخش، افتخار آفرین و مایه سعادت و بالندگی کشور و ملت است.

وی با اشاره به عزم ستودنی دولت سیزدهم در احیای ارزش‌های تمدن‌ساز فرهنگی افزود: دولت سیزدهم با تکیه بر مفاهیم ارزشی و انقلابی، تقویت و اعتلای پیشران های ملی را هدف گرفته است.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از مردم دیار علویان که صبورانه و مشتاقانه در عرصه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی تلاش دارند، گفت: مردم مارندران با تاسی به الگوهای معرفتی و ارزشی انقلاب و پیشتازی در مسیر پیشرفت آرمان‌های تعالی بخش، اوج کمال و بلوغ فکری خود را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: مردم مازندران در یاری‌رسانی دولت و پیگیری مولفه‌های فرهنگی در سطح کشور درخشیدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.