پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حماسه آزادسازی خرمشهر غرور ملی مردم ایران محسوب می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسن نژاد صبح چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: دفاع مقدس یک معدن تجدید پذیر و یکی از موادی که می‌توانیم از آن استحصال کنیم سوم خرداد است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد، غرور ملی مردم ایران بوده و نتیجه اراده مردان الهی است که به تعبیر حضرت امام راحل خداوند خرمشهر را آزاد کرد افزود: چون اراده الهی در این پیروزی توسط مردان این مرز و بوم شکل گرفت پایدار و ماندگار است و وظیفه همه ما حفظ این فرهنگ است.

وی گفت: تمام اراده دشمن فاصله انداختن بین نیروهای انقلابی است و باید از این فرصت برای افزایش همبستگی بهره گرفت زیرا یک سند و ثروت برای تبدیل هویت ایرانی اسلامی است و سوم خرداد افتخار این مرز و بوم و جزو میراث مشترک، نماد و نتیجه انقلاب و یکی از ابعاد رهبری حضرت امام است.

حسن نژاد ادامه داد: سوم خرداد یکی از نمادها و المان‌های سربازان و رزمندگان است که باید آن را حفظ کنیم و این بزرگداشت برای یادآوری آن حماسه هاست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: امروز نگاهی که به دین و ارزش‌ها داریم را مدیون انقلاب و امام و شهدا هستیم و باید از آن پاسداری کنیم و یکی از آنها حماسه سوم خرداد است و خداوند همه ما را مکلف به یادآوری ایام الله می‌کند.

وی گفت: حماسه فتح خرمشهر، نماد افتخار و غرور و عزت مردم ایران است و توجه به برنامه‌های آزادسازی خرمشهر برای همه ما باید با این جهت گیری نسبت به سال‌های گذشته مهم‌تر باشد چون مردم را یادآوری می‌کنیم و ماندگاری این حماسه و این جزو وظایف است.

وی تاکید کرد: امروز نباید حماسه خرمشهر را فراموش کنیم و یا با ملاحظات شخصی نبینیم و از آن به عنوان فرصت تقویت انقلاب، نیروهای انقلابی و اتصال نسل امروز و دیروز و به عنوان یک گفتمان ببینیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.