پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور یک داور مازندرانی در دربی صدم پایتخت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری؛ در حالی که از هفته‌های قبل زمزمه قضاوت داور مازندرانی در دربی پایتخت بود، سرانجام پیام حیدری، برای دومین بار داور دربی پایتخت شد.

او بازی چند هفته پیش سپاهان ـ پرسپولیس را قضاوت کرده بود. پرسپولیسی‌ها چندان دل خوشی از حیدری ندارند. حتی آنها در بازی با سپاهان به سمت او بطری پرت کردند. حیدری البته چند هفته بعد و در بازی با ملوان یک گل مشکوک به سود پرسپولیس گرفت.

برخی پرسپولیسی‌ها معتقدند اشتباهات او بیشتر به ضررشان بوده و اشتباهات حیدری به سود استقلال است!

درحالی که سیدوحید کاظمی هم که یک داور مازندرانی است، پرسپولیسی‌ها چندان مایل به قضاوتش در دربی نبودند. از آن سوی، هواداران استقلالی میل بیشتری به سید وحید کاظمی داشتند اما در نهایت قضاوت دربی به سید وحید نرسید و او حالا بعنوان داور چهارم در دربی حضور خواهد داشت.

قبلا اشکان خورشیدی داور مطرح مازندرانی قضاوت دربی را بر عهده داشت و سید وحید کاظمی هم یکبار به عنوان کمک داور در دربی حضور داشت و حالا دومین دربی خودش را تجربه خواهد کرد.

به نوشته سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی کمک‌ها او در این بازی هستند. سیدوحید کاظمی، داور چهارم و علیرضا ایلدروم کمک داور ذخیره، مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر ویژه داوری شهرآورد معرفی شدند.

دربی صدم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه هفته آینده، سوم اردیبهشت ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

  /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.