پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور گسترده مردم باطل‌السحر توطئه اخیر دشمنان بود/ سلبریتی‌ها پاسخگوی اعمال خود در حمایت از آشوب‌ها باشند

0

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: سرمایه گذاری گسترده دشمن بر بستر شبکه های اجتماعی و رسانه ای در پوشش دلسوزی برای مرگ یک شهروند ایرانی مشکوک و حاکی از برنامه ریزی و هماهنگی قبلی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه نظام اسلامی خود را در برابر هر شهروندی فارغ از نژاد و گرایشات مسئول می داند افزود: پیش داوری در مورد مرگ خانم امینی قبل از بررسی های تخصصی  مراجع مسئول و موج آفرینی بر اساس آن‌، بیانگر اراده ای هدفمندخارج از مرزهای کشور است.

این استاد دانشگاه با اشاره به تبعات زیانبار اغتشاشات اخیر افزود: سردمداری آشوبهای خیابانی توسط عوامل اجاره ای استکبار  و چهره های سرشناس هنری، ورزشی وسیاسی نیت واقعی عاملان وحامیان آن را آشکار ساخته است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعتراض به رویه های قانونی در کشور حق طبیعی مردم است ولی غائله آفرینی و اغتشاش و آسیب رسانی به جان واموال مردم به ایجاد ناامنی اجتماعی و بروز خسارت‌های فراوان اقتصادی، فرهنگی و سیاسی منجر می شود.

کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات ناشی از توقف طرح‌های توسعه ملی در اثر تحرکات آشوب طلبانه خاطر نشان کرد: دولت‌های خارجی و گروههای تجزیه طلب همراه با رسانه های وابسته از سرعت پیشرفت کشور به خشم آمده اند.

این مسئول پارلمانی گفت: مجلس شورای اسلامی همواره از بیان نقدهای سازنده اجتماعی در بستر قانون حمایت می کند و رفتارهای خارج از آن را برنمی تابد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران ورود ناهمگون سلبریتی ها و چهره های سرشناس به اعتراضات اخیر را واقعه ای تلخ برشمرد و افزود: در هیچ نظام سیاسی در جهان اینگونه حرکات پذیرفتنی نیست و این افراد باید پاسخگوی اعمال خود در حمایت از آشوبها باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس آشوب‌های اخیر خیابانی را هدایت شده و سازمان یافته دانست وافزود: مردم غیور و با اراده کشور با شرکت گسترده در راهپیمایی و حمایت از نظام اسلامی و پلیس مقتدر کشور نقشه شوم استکبار و دنباله های آن را در توطئه اخیر خنثی کردند.

وی حضور مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی برشمرد و افزود: قدرت و حضور حماسی مردم در صحنه های دفاع از انقلاب باطل السحر توطئه های دشمنان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: بررسی شفاف و قانونمند مرگ شهروند ایرانی عزم واراده انقلابی مسئولان است و هیچ شبهه ای در این زمینه وجود ندارد.

 /۳۱۴۱/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.