پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور پرشور زائران مازنی در نجف اشرف+فیلم

0

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از مازندران به نجف اشرف، مردم استان علوی تبار مازندران که پیشتاز شیعه پروری و علوی تباری بوده امسال در آستانه اربعین حسینی با طی هزاران کیلومتر از شمال ایران خود را به کشور دوست و همسایه عراق رسانده تا در اجتماع عظیم اربعین حسینی در کربلای معلا حاضر شوند.

حضور و دلدادگی زائران مازندرانی که با پای پیاده از طریق مرزهای مهران و چذابه خود را به نجف اشرف رسانده امسال بسیار پرشورتر از سالهای قبل بوده است.

زائران مازندرانی در بدو ورود به نجف اشرف و زیارت حرم حضرت امیرالمومنین (ع) با حضور در موکب علویون مازندران در دو راهی کوفه مورد استقبال و پذیرایی خادمان سالار شهیدان قرار گرفتند.

اقشار مختلف مردم مازندران به همراه سایر آحاد کشورها و مناطق مختلف ایران خود را برای حضور در اجتماع عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی آماده کرده و هوای بارانی در نجف اشرف نیز بر برکت این اجتماع عظیم افزوده است.

برپایی موکب‌های اسکان و توزیع غذا و نوشیدنی رایگان بین زائران اربعین حسینی و اجرای نمایشگاه‌ها و پخش تمثال شهدای مقاومت از جاذبه‌های دیدنی در مسیر حرکت زائران از نجف تا کربلا بوده است.

تعدادی از مدیران رسانه‌های مجازی مازندران در قالب تیم یاوران رسانه‌ای اربعین نیز با سفر به کشور عراق قرار است این رویداد و حضور پرشور جهانی را ثبت و مخابره کنند.

گزارش از حسین قربانی

 /ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.