پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور پررنگ زنان در حوزه های مختلف

0

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه قاسمی طوسی شامگاه یکشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاورد انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ساری، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در عرصه های مختلف داشتیم که این نمایشگاه نیز برای نمایش اهم برنامه های یکساله دستگاه های مختلف اجرایی برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات و دستاوردها در حوزه های مختلف، سبب کنارهم قرار گرفتن همه مدیران دستگاه های اجرایی در راستای اهداف انقلاب است که معنا و مفهوم خوبی دارد.

 قاسمی طوسی با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور می توانند اثرگذاری خوبی در تحولات و جریانات حوزه های مختلف کشور داشته باشند، ادامه داد: زنان از ظلم و ستم و توزیع ناعادلانه امکانات خسته شدند و در زمان رژیم ستمشاهی همگام با مردان تحولات را رصد می کردند و در پیروزی انقلاب نیز نقش ویژه ای ایفا کردند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی را غیر قابل انکار دانست و بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز زنان با ورود به عرصه جدید که شکوفایی آن ها در علم، دانش و فناوری نوین بود خود را به اثبات رساندند.

وی با اشاره به فعالیت زنان قبل و بعد از انقلاب، گفت: در سال های اخیر شاهد فعالیت زنان در عرصه های مختلف هستیم که با توجه به ظرفیت های بانوان امیدواریم بسترهای لازم برای حضور پررنگ تر آن ها فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.