پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور هر دو بازیکن چهاردانگه ای پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۱

دیدار سنتی و حساس فوتبال کشور بین دو تیم پر طرفدار پرسپولیس و استقلال برای هشتاد و یکمین بار، امروز جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، دیدار سنتی و حساس فوتبال کشور بین دو تیم پر طرفدار پرسپولیس و استقلال برای هشتاد و یکمین بار، امروز جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

 

این بازی که در چهارچوب هفته ی یازدهمین لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد در پایان با نتیجه ی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا جابر انصاری در دقیقه ۴۹ بازی استقلال را از حریف سرخ پوش خود پیش انداخت و در ادامه حملات پی در پی بازیکنان پرسپولیس برای زدن گل موسوی در آخرین ثانیه های بازی در دقیه ی ۹۵ نتیجه داد و جری بنگتسون بازیکن خارجی این تیم دروازه ی آبی های پایتخت را گشود تا نتیجه ی این دربی مثل خیلی از بازی های قبلی این دو تیم اما با کیفیت بهتر و بازی زیباتر مساوی شود.

 

derbi

 

در این مسابقه امید عالیشاه و سید محسن کریمی دو بازیکن چهاردانگه ای پرسپولیس و استقلال برای دو تیم به میدان رفتند. امید عالیشاه که سابقه ی گل زدن در دربی ۷۹ را دارد از ابتداء در ترکیب تیم پرسپولیس قرا گرفت و در دقیقه ی ۷۳ در حالی که اصلاً از تعویض خود راضی نبود جای خود را به علی علیپور دیگر بازیکن این تیم داد.

 

سید محسن کریمی که اولین دربی خود را تجربه می کرد نیز از دقیقه ی ۷۴ تقریباً همزمان با خروج امید عالیشاه از زمین به جای خسرو حیدری وارد بازی شد.

 

هر دو بازیکن چهاردانگه ای دربی ۸۱ بازی قابل قبولی از خود نشان دادند. البته امید عالیشاه در دقیقه ی ۱۳ بازی یک فرصت خوب برای گلزنی داشت که با سیو عالی مهدی رحمتی همراه شد.

 

derbi-81

 

2 نظرات
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    سلام علیکم!
    ممنون از چهاردانگه‌نیوز

  2. 6تاییییییییییی می گوید

    زنده باد سید علی ریکا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.